یک چترباغی متحرک عالی، نباید فقط فضای بیرونی شما را قابل زیست کند ، بلکه باید کمی زیبایی نیز به آن اضافه کند.

اگر به چتر میزی محکمی نیاز داشته باشید تا شما و میهمانان خود را در حین غذا خنک یا خشک نگه دارد ، یا اینکه به دنبال آسایش در زیر نور خورشید هستید ، سبک های مختلف چترباغی متحرک وجود دارد.

هنگام خرید چترباغی ، باید اندازه سایبان، نوع مکانیزم دسته ، کیفیت پارچه و البته محلی را که می خواهید قرار دهید در نظر بگیرید.

در فضای خارجی خانه، آفتاب گرم تابستان یا برف و باران سرد زمستان را داریم؛ به همین دلیل تمایل پیدا نمی کنیم از فضای خارجی خانه استفاده کنیم.اما گاهی آنقدر در فضای داخلی خانه به سر می بریم که حاضر می شویم آفتاب و برف را تحمل کنیم تا از خانه بیرون برویم. همچنین، در هر حیاطی از خانه های ویلایی، امکان ایجاد آلاچیق ثابت وجود ندارد، در این مواقع است که می توانیم از چترهای باغی متحرک یا آلاچیق پارچه ای و سایبان حیاط استفاده کنیم.

تولیدکنندگان سایبان برقی یا چترهای باغی متحرک با طراحی این محصول این امکان را به شما می دهند که مبلمان فضای باز خود را در زیر آن بچینید . حتی اگر آب و هوا مناسب و دلپذیر بود می توانید سقف آن را جمع کنید. برعکس اگر هوا مطلوب نبود سقف را مثل چتر باز کنید و زیر سایه آن مشغول به غذا خوردن یا صحبت با عزیزان خود شوید. در واقع این چتر باغی متحرک به عنوان آلاچیق متحرک برای شما محسوب می شود.

چتر-باغی-متحرک
چتر-باغی-متحرک

تاریخچه چتر باغی

پاسیوی آمریکایی در دهه های 1930 و 40 تاسیس شد ، زمانی که هم مجله Sunset و هم برنامه Case Study Houses از این اصطلاح برای توصیف زندگی کالیفرنیا در فضای باز استفاده کردند. پس از جنگ جهانی دوم ، هنگامی که تولید انبوه مسکن توجه کشور را به حیاط خانه معطوف کرد ، صاحبان خانه برای ساخت کباب و میزهای پیک نیک، تکه های بتونی یا سنگ پرچم ساختند. اگرچه این بهشت های نیمه آسفالت تقریباً از پاسیوی های نسل قبلی فاصله داشتند ، اما این نام ثابت ماند و به همراه آن مجموعه، محصولات زیادی مانند: صندلی ها و میزها ، صندلی های چوبی و چترهای باغی ، ساخته شد تا این فضاهای بیرونی را به راحتی خانه های خود راحت و جذاب كند.

اما پاسیوها همانطور که احتمالاً تابستان امسال تجربه کرده اید ، اغلب زیر آفتاب پخته می شوند و تا زمانی که از پوشش درختی عالی یا سایبان برخوردار نباشید ، هیچ یک از اثاثیه فضای باز خود باعث آرامش و سرگرمی شما در هنگام گرم شدن هوا نمی شود. جایی که چتر باغی متحرک واقعاً به درد شما می خورد.

آرامش در فضای باز با چتر باغی متحرک

باغ شما ایده آل ترین مکان در فضای باز، برای صرف ناهار در تابستان و سرگرمی است. اما نور شدید آفتاب و دمای هوای نا مطبوع می تواند فضای بیرون را بسیار ناخوشایند کند. چتر یک روش ساده  برای مقابله با گرما است و شما می توانید به راحتی در عرض چند دقیقه آن را تنظیم کنید. این روشی است که متناسب با نیازهای شما است و در برابر انواع آب و هوا مقاومت می کند.

برای شروع ، میزباغ خود (یا فضای بیرونی که می خواهید سایه بان باشد) را اندازه بگیرید ، سپس چتری با قطر کافی برای پوشاندن فضا انتخاب کنید. برای انتخاب بهترین چترباغی ، به دنبال گزینه هایی با پارچه با کیفیت بالا و مقاوم در برابر اشعه UV و آب باشید. این باعث می شود که چتر در اثر آفتاب ، باد یا باران کمرنگ یا پاره نشود. یک چترباغی توسط دسته، امکان باز و بسته شدن آسان را فراهم می کند و عملکرد شیب به شما امکان می دهد هنگام حرکت خورشید زاویه چتر را تنظیم کنید. یک پایه محکم که معمولاً جداگانه فروخته می شود ، کلیدی برای ایمن نگه داشتن چتر باغی شما در محل است.اگر ترجیح می دهید شب خود را در باغ بگذرانید ، حتی می توانید طرحی را انتخاب کنید که دارای چراغ های داخلی باشد.

برای اینکه سایه بان خود را در فضای باز قرار دهید ، پنج چتر باغی محبوب را به شما معرفی می کنیم. یکی از این چترهای با کیفیت را انتخاب کنید تا باغ شما را در تمام تابستان خنک و دنج نگه دارد.

چتر-باغی-متحرک
چتر-باغی-متحرک

چترباغی متحرک رنگارنگ

چتر باغی علاوه بر حفاظت در برابر آفتاب ، به رنگ و شخصیت حیاط خانه شما کمک می کند. این مورد شامل دو طرح راه راه است ، بنابراین می توانید ساختار چتر باغی خود را با طرح رنگ بیرونی خانه خود مطابقت دهید. چتر ساخته شده از پارچه 100٪ پلی استر بازیافتی ، در برابر آب و اشعه ماورا بنفش مقاومت می کند و دارای یک قسمت تهویه هوا است که اجازه می دهد باد و گرما از آن خارج شود. قاب مقاوم در برابر زنگ زدگی با پوشش برنز ، مکانیزم دسته برای باز کردن ، بسته شدن و کج شدن از مزایای چتر است.

چتر باغی بزرگ

این چتر بزرگ ده فوتی سایه ای گسترده برای فضای بیرونی شما ایجاد می کند. این چتر مقاوم و با کیفیت، با دسته باز می شود و با فشار یک دکمه کج می شود. یک دهانه در قسمت بالا وجود دارد که به هوا اجازه عبور می دهد و ثبات بیشتری در برابر باد و نسیم خنک برای افرادی که زیر آن نشسته اند فراهم می کند.

چتر باغی با دوام

این چتر یکی از پرفروش ترین ها در سایت آمازون است. دارای هزاران نکات مثبت است که از دوام و مواد با کیفیت آن تعریف می کند.پارچه ضد آب و مقاوم در برابر اشعه UV آن در پنج رنگ شامل راه راه آبی، سبز، قرمز، برنزه، سیاه و سفید ارائه می شود.

این چتر باغی با قطر 9 فوت برای میزهایی با چهار تا شش صندلی مناسب است.

چتر باغی مستطیل شکل

برای میزهای بزرگ و بلند خود چتری را انتخاب کنید  که کل چیدمان مبل آن را سایه بانی کند. ابعاد این چتر باغی مستطیلی تقریبا 10 فوت در عرض 6.5 فوت است و س تواند به راحتی میز های غذاخوری بزرگ و 6 نفره را نیز پوشش دهد. در بررسی نظرات مشتریان، به تنظیم بسیار آسان آن اشاره می شود( شما به راحتی چتر و تیر فلزی را بهم می چسبانید) و باز و بسته شدن آن به راحتی توسط دستی انجام می شود.

چرا باید چتر باغی متحرک داشته باشیم؟

جواب این سوال بسیار واضح است. مخصوصا کسانی که در کسب و کاری هستند که پذیرای مهمانان خود در فضای باز هستند مانند : رستوران ها، کافه ها، استخر ها، هتل ها، مراکز تفریحی، مراکز ورزشی و ...

این مدل سایبان چتری علاوه بر اینکه ایجاد سایه می کند و پوست شما را در برابر آسیب های نور خورشید حفظ می کند، به سادگی می تواند در هر شرایط آب و هوایی شما را از باران و برف نیز در امان نگه دارد. به این صورت که شما از وقت گذارندن  زیر چتر باغی متحرک لذت خواهی برد.

چتر باغی متحرک یک محصول به صرفه اقتصادی برای دوستداران فضای باز است. این امکان را به شما می دهد که هر زمان ک مایل باشید تایم خود را در بیرون از خانه بگذرانید. کتاب بخوانید، قهوه میل کنید، موسیقی گوش دهید یا حتی فقط از هوای موجود لذت ببرید.

این چتر با پایه محکم و قوی و همچنین دوام بالای پارچه، تعادل خود را در هر شرایطی حفظ می کند. شما با چتر باغی متحرک حس امنیت می کنید.

از خرید این محصول غافل نشوید.

چتر-باغی-متحرک
چتر باغی متحرک

تاثیر چتر باغی متحرک در فروش

زیبا سازی و دکوراسیون داخلی مغازه، هتل، کافه، رستوران ، فروشگاه و ... بسیار تاثیر گذار در جذب مشتری می باشد به طوری که اگر مشتری رضایت کامل بابت خدمات شما و زیبایی مکان شما داشته باشد به طور ناخودآگاه تبلیغ مکان شما را به دیگر دوستان و آشنایان خواهد کرد.همین موضوع باعث روند افرایش مشتری شما می شود و کم کم همین تعداد مشتری برای شما ثابت می شوند .ترکیب رنگ و دکوراسیون در کل تاثیر بسزایی در فروش دارد هم محصولات شما و هم مشتریان شما
یکی دیگر از تاثیرات چتر باغی متحرک در روند فروش شما این است که اگر شما در کافه یا رستوران خود فضای باز داشته باشید خب یک امتیاز بزرگ است که در فصل تابستان و حتی در هنگام باران افراد بیرون کافه وقت خود را سپری کنند اما خب این در صورتی ممکن است که شما با قرار دادن چتر های باغی متحرک مکانی امن و زیبا را برای مشتریان خود فراهم کنید و حتی با نصب سیستم سرمایشی و گرمایشی در فصول مختلف آرامش را به آنها هدیه دهید

انواع چترهای باغی متحرک

شما میتوانید سایبان چتری و چترهای باغی متحرک را در انواع رنگ ها، طرح ها، سایز و شکل های مختلف پیدا کنید. خوبی این چترها در این است که نیاز تمامی مصرف کنندگان با انواع سلیقه ها را پوشش می دهد و بسیار مناسب مکان های رو باز است.

چترهای باغی متحرک گرد

این نوع چتر باغی بسیار جدید و مدرن هستند و از زمانی که روانه بازار شد خواهان بسیاری پیدا کرد. به دلیل طراحی شکل متفاوت آن بسیاری ترجیح دادند از این نوع چترباغی برای مکان های روباز خود استفاده کنند.

از این نوع چتر ها بیشتر در هتل ها، استخرها و مراکز لاکچری برای افزایش زیبایی منظرع استفاده می کنند.

چتر-باغی-متحرک

چتر های باغی مربع

از بدو ورود چترهای باغی متحرک این نوع چترها روی بورس بود و طرفداران ثابت خود را دارد. در عین سادگی و طراحی شیک بسیار با ضخامت وبا کیفیت هستند و مناسب برای هرگونه مکانی نیز می باشد.

چتر-باغی-متحرک

چترهای باغی مستطیل

این نوع چترها طبیعتا سایه بیشتری ایجاد میکند و مناسب برای میزهای شش نفره و به بالا است. شما می توانید از این چتر ها برای کافه یا رستوران خود که امکان داشتن مهمان های دسته جمعی را دارید استفاده کنید و دیگر نگران سایه در فصل تابستان نباشید.

چتر باغی متحرک

پرسش های متداول چتر باغی متحرک

مواد به کار رفته در ساخت چترباغی چیست؟

در ساخت و تولید چترهای باغی متریال های مختلفی به کار میرود. مواد مورد استفاده در ساخت پایه سایبان ها، آلومینیوم یا فولاد است. چترهایی که در ساخت آن ها از فایبرگلاس استفاده می شود نیز طرفداران زیادی دارد. همچنین جنس برخی از پارچه های چتر باغی از برزنت است که دوام خوبی دارند. پلی استر یکی دیگر از موادی است که در تولید چتر باغی ها به کار می رود و در مناطقی که بارندگی زیاد است مناسب هستند زیرا پلی استر خاصیت ضد زنگ بودن دارد و در صورت خیس شدن مشکلی برایش پیش نخواهد آمد.

.

چرا باید چتر باغی متحرک بخریم؟

باغ و حیاط های بزرگ یا کوچک محل مناسبی برای جمع شدن افراد و تفریحات خانوادگی یا دوستانه است. چیزی که در این مواقع بسیار نیاز خواهد شد یک یا چند چتر باغی متحرک است که به شما کمک می کند زیر سایه آن به تفریح و استراحت بپردازید. حتی در مواقع بارندگی دیگر لازم نیست فرار کرده و به داخل خانه پناه برد. چترهای باغی محل مناسبی در جهت آرامش شما فراهم می نمایند و باعث زیبایی باغ نیز می شوند.

آیا چتر باغی تاثیری در زیبایی فضا نیز دارد؟

صد در صد، یکی از کاربردهایی که چترهای باغی دارند تاثیر در زیبایی و دکوراسیون خارجی است. برای جلوه دادن به نمای ویلا، حیاط یا باغ هایتان می توانید از چتر باغی متحرک استفاده کنید همچنین می توانید رنگ سایبان را متناسب با دکوراسیون انتخاب کنید. حتی می توانید با نورپردازی به جذابیت فضا و آلاچیق ها بیافزایید. یکی از وسایلی که هم کاربرد خوبی در ایجاد سایه و جلوگیری از بارش دارد، هم فضا را از خالی بودن در می آورد چترهای باغی هستند.

قیمت چترهای باغی به چه مواردی بستگی دارد؟

اصولا قیمت چترهای باغی به موارد مختلفی بستگی دارد، زیرا با توجه به جنس و متریال به کار رفته در هر نوع از سایبان ها قیمت آن ها با دیگری متفاوت خواهد بود. یکی از عوامل موثر جنس پایه چترهاست، اگر به دنبال یک جنس مقاوم و با دوام پایه های فلزی استفاده کنید. مورد تاثیرگذار دیگر جنس پارچه چترها است. پارچه ها نیز انواع مختلفی دارند که طبیعتا قیمت هایشان نیز متفاوت است. از جمله پارچه های برزنتی نخی، برزنتی pvc و نانو

8 Comments

  • از وقتی همسرم چتر باغی متحرک برای باغمون خرید شده پاتوق هر آخر هفته فامیل. خداروشکر یک سالی هست که به خوبی و خوشی ازش استفاده کردیم خیلی هم کاربردی بوده برامون واقعا هم باغ خوشگل تر شده هم رفاه ما رو فراهم کرده. خیلی ازتون ممنونم که جنس خوب و مرغوب به دست مردم می رسونید

  • سلام وقت بخیر
    چتر باغی متحرک شما واقعا عالی در حدی که من پخش کننده هستم تونستم به خارج هم صادر کنم و میخواستم بگم که خیلی خوب و عالیه ممنونم بابت اجناس با کیفیتتون

  • سلام
    من تابحال سه بار چتر باغی متحرک برای حیاط خونم و باغمون خریدم دو بار اول از یه سری شرکت های متفرقه خریدکردم و کیفیتشون واقعا خوب نبود و بعد چندوقت خراب شدن منم واقعا حوصله گشتن دنبال یه جنس خوب رو نداشتم تا این که یکی از دوستام این سایت رو بهم معرفی کرد و هم برای حیاط خونه هم برای باغ از چتر باغی متحرک این شرکت خرید کردم واقعا سایتشون عالیه هم پشتیبانیشون هم اجناسشون
    مچکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *