ویژگی های منحصر به فرد چتر پایه کنار باعث شده که افراد زیادی، طرفدار و به دنبال خرید آن باشند. این چترها در رنگ‌ها، انواع و جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند و به طور تکی و عمده به فروش می‌رسند. از دلایلی که امروزه خرید و تقاضای این چترها را افزایش داده امکان استفاده آنها در هر جایی است یعنی شما بدون نگرانی، به وسیله چرخ‌هایی که زیر چتر پایه بغل شما تعبیه شده آن را حمل و انتقال می‌دهید. مونتاژ سریع و آسان این این مدل از انواع سایبان چتری باعث می‌شود که هرجا که نیاز باشد از آسیب باران و آفتاب شدید در امان باشید آن را برپا کرده و به کار خود ادامه دهید.

چتر پایه بغل یکی از مناسب ترین انتخاب هایی است که شما می توانید در فضای بیرون ویلا، بستنی فروشی ها، غذا خوری ها، محل کار، تراس و... داشته باشید.

مزایای چتر پایه بغل

قابل حمل بودن چتر پایه کنار

یکی دیگر از مشکلات افراد هنگام تهیه ی و نصب سایبان برقی یا سایبان های ثابت این است که مستاجر هستند و نمی توانند برای همیشه در خانه خود سایبانی نصب کنند، آن ها به یک سایبان قابل حمل با وزنی سبک نیاز دارند که بتوانند از آن در منزل دیگری هم استفاده کنند. اگر قصد جابه جایی سایبان را دارید پیشنهاد می شود سایابن چتری یا همان چتر پایه کنار بخرید. زیرا این چترها قابلیت حمل و نقل آسانی دارند.

کم جا بودن چتر پایه کنار

بسیاری از افراد به دنبال خرید یک سایبان مناسب برای حیاط منزلشان هستند، اما مشکل اغلب آن ها این است که فضای کافی برای نصب سایبان ندارند. جالب است بدانید از مزیت های سایبان چتری پایه کنار این است که فضای کمی را اشغال می کنند.

در این صورت می توانید چتر پایه کنار خریده و از باقی مانده فضای حیاط خود استفاده های دیگری کنید.

خنک کردن محیط

اولین و مهم ترین مزیت سایبان چتری ها و چتر پایه کنار، ایجاد سایه و فضای خنک می باشد. زیر چتر پایه کنار دما تا 10 درجه کاهش می یابد. به همین جهت تهیه این سایبان در روزهای گرم و آفتابی برای حیاط منزل، باغ، استخر، رستوران ها و... بسیار مفید و کاربردی می باشد.

مزایای چتر پایه بغل

تاثیر چتر پایه کنار بر طراحی دکوراسیون

یکی دیگر از مواردی که می توان از مزایای چتر پایه کنار نام برد، ظاهر و ساختار زیبای آن می باشد. این سایبان علاوه بر ایجاد سایه و فضای خنک، محافظت در برابر بارندگی و... زیبایی خاصی به محیط می بخشد. در نتیجه چتر پایه کنار تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون خارجی دارد. شما می توانید با توجه به محیط، طرح و رنگ چتر پایه کنار را انتخاب کنید و جله ای تازه به آن محیط بدهید.

ویژگی های چتر پایه بغل

همانطور که توضیح دادم، چتر پایه بغل، در هر جایی که فضای شما اجازه دهد، می تواند نصب شود که البته ابعاد مختلف این چتر ها، محدودیتی برای شما باقی نمی گذارد. هر جایی که شما بخواهید می توانید از آن استفاده کنید. تراس، حیاط، کنار استخر و یا هر مکانی که مدنظر شما باشد.

چتر پایه کنار را به عنوان چتر پایه بغل هم می شناسند که این دو هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در اصل مهم ترین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که چتر پایه کنار و یا پایه بغل شما جنس مرغوبی داشته باشد که در قسمت کیفیت چتر های پایه بغل بیشتر توضیح داده ایم.

کیفیت، مهم ترین عامل در چتر پایه کنار

چتر پایه کنار عملا نقش محافظ در زندگی شما و یا حتی در کار شما بازی می کنند؛ پس بهتر است وقتی می خواهید از آن ها استفاده کنید به دنبال همان باشید که دارای بهترین کیفیت و ساخته شده از بهترین متریال است. این چتر ها ضد آب، مقاوم و با استحکام بالاست. در رابطه با همین موضوع، این نکته مهم است که چتر پایه بغل شما دارای خدمات پس فروش باشد و فروشنده با تعهد و ضمانت، این محصول را به شما تحویل دهد. این همان نکته ای است که در چتر های پایه کنار وارداتی دیده نمی شود. برای خرید و مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید..
خرید چتر پایه کنار
چتر پایه کنار

بازاریابی به کمک چتر پایه کنار

همانطور که می دانید سایبان چتری ها در رستوران و کافی شاپ های روباز یا مغازه های دیگر کاربرد خوبی دارند. خرید سایبان چتری برای مغازه می تواند باعث افزایش مشتری بشود. در واقع چتر پایه کنار می تواند در بازاریابی به شما کمک کند. اما چگونه؟

چترها نمای زیبایی به محیط کار شما می دهند، از آن جا که فضای کمی را اشغال می کنند پس فضا برای سرویس دهی شما به مشتریان بیشتر خواهد شد. زیبایی مغازه و رستوران شما تاثیر زیادی بر مشتریان دارد. همیشه مشتریان رستورانی را انتخاب می کنند که شیک و زیباتر باشد. به علاوه وقتی تعدادی چتر پایه کنار در محیط کار خود قرار می دهید باعث می شود یک فضای آرامش بخش، خنک و دور از نور آفتاب ایجاد کنید، این موضوع می تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. مورد دیگری که در بازاریابی و افزایش مشتری تاثیر دارد، چاپ تبلیغات روی چتر پایه کنار می باشد.

چاپ تبلیغات روی چتر پایه کنار

مجموعه غلامی این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید هر جمله، تصویر یا لوگویی که مدنظر دارید را روی پارچه سایبان خود چاپ کنید. این کار می تواند تاثیر خوی روی مشتریان بگذارد و باعث شود بیشتر در ذهن ها بمانید.

اگر می خواهید سایبان چتری های متفاوتی داشته باشید، می توانید شعاری جذاب یا اسم و لوگوی مغازه خود را روی پارچه آن چاپ کنید. با انتخاب رنگ بندی مناسب پارچه سایبان می توانید نظر مشتریان را بیش از پیش به خود جلب کنید. به کمک این روش مشتریان زیادی شما را با آن لوگو و چترهای پایه کنار می شناسند. معمولا حافظه تصویری افراد قوی تر می باشد و بیشتر از حفظ کردن یک اسم تصویر آن را در ذهن خود مجسم می کنند. پس با چاپ تبلیغات روی چتر پایه کنار بدون هزینه زیاد برای مغازه یا رستوران خود تبلیغ کرده اید.

کیفیت چتر پایه کنار

خرید چتر پایه بغل

معمولا هنگام خرید هر جنسی باید به یکسری فاکتورهای خاص توجه داشت تا بتوان بهترین جنس و کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کرد. هنگام خرید چتر پایه کنار نیز باید به نکات زیر دقت داشته باشید؛

محافظت و پوشش مناسب

اولین نکته ای که در خرید سایبان چتری اهمیت دارد این است که آن سایبان حتما بتواند وظایف اولیه خود را انجام دهد. این وظایف یعنی محافظت و پوشش در برابر بارندگی و تابش نور خورشید. معمولا توصیه می شود بقیه سایبان ها هنگام بارندگی شدید بسته باشند تا آسیبی به آن ها وارد نشود. اما یک چتر پایه کنار مناسب در مقابل باد، باران و نور آفتاب شدید باید مقاومت خوبی داشته باشد و به خوبی بتواند از افراد زیر چتر خود مراقبت کند.

قیمت چتر پایه کنار

طبیعتا یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید سایبان به آن فکر می کنیم، قیمت و هزینه آن می باشد. هیچ کس دوست ندارد قیمت بسیار زیادی را برای یک جنس بی کیفیت بپردازد که در آینده بدردش نخورد. پس درهنگام تهیه چتر پایه کنار به قیمت آن نیز توجه کنید. سایبان چتری ها به طور کلی بسیار مقرون به صرفه هستند و قیمت پایین تری نسبت به باقی سایبان ها دارند.

کیفیت و طول عمر چتر پایه بغل

نکته بعدی که آن هم اهمیت زیادی دارد دوام سایبان می باشد. معمولا سایبان ها طول عمر بالایی دارند اما این طو عمر به کیفیت آن ها بستگی دارد هر چه کیفیت و جنس چتر پایه کنار بهتر باشد در نتیجه با مراقبت و نگهداری صحیح سالیان سال برای شما کار خواهد کرد. به هر حال شما نمی خواهید برای یک سایبان چتری هزینه کنید در حالی که در مدت زمان کمی خراب و از کار افتاده شود.

تفاوت قیمت در چتر پایه کنار

علت تفاوت قیمت در چترهای پایه کنار تفاوت متریال استفاده شده در آن ها و برندی است که در اختیار شماست. اما ما به فکر جیب شما هم هستیم و با معقول ترین قیمت، با کیفیت ترین محصول را به شما ارائه می دهیم.

همان طور که قبلا هم گفتم بهترین مزیتی که می توانید در چتر پایه کنار به دنبال آن ها باشید، کیفیت و جنس خوب است. چتر های پایه بغل به خاطر نقش محافظتی ای که دارند باید در برابر سرما، گرما، باد و باران و غیره مقاومت بالا و یا حتی مقاومت خیلی بالایی داشته باشند. در غیر این صورت نه تنها به کار شما نمی آیند بلکه برای شما ضرر هم هستند. تولیدی غلامی بهترین کیفیت ها را با بهترین قیمت به شما اراِئه می دهد و خیال شما را تا مدت ها راحت می کند.

قیمت چتر پایه کنار غلامی

کاربرد چتر پایه کنار

بارها به این مسئله اشاره کردیم که چتر پایه کنار کاربردهای مختلفی دارد. شاید الان فکر کنید که نیازی به یک چتر کنار ندارید، اما پس از خواندن این مطلب تا آخر متوجه می شوید این چترها می توانند بسیار کاربرید باشند.

چتر پایه کنار رستوران و کافی شاپ ها

این روزها رستوران و کافی شاپ های روباز بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است. با توجه به شیوع بیماری کرونا نیز خیلی از افراد ترجیح می دهند اگر قرار است به یک رستوران یا کافه بروند در فضای باز و آزاد قرار داشته باشند. بهرحال دیدن مناظر طبیعی و غذاخوردن در فضای آزاد لذت بخش خواهد بود. اما نشستن زیر نور آفتاب یا غذاخوردن هنگام بارندگی اصلا جالب نیست. پس عضو جدانشدنی از یک رستوران یا کافی شاپ روباز چتر پایه کنار می باشد. البته انتخاب چتر پایه وسط یا پایه کنار با توجه به سلیقه و فضای موجود بر عهده شما می باشد. اما چترهای پایه کنار برای رستوران و کافه ها مناسب تر می باشند چرا که پایه آن کنار قرار دارد و به راحتی زیر سایه چتر تمام میز و صندلی ها جای می گیرد.
چتر پایه بغل برای رستوران
چتر پایه کنار استخر

سایبان چتری کنار استخر

یکی از کاربردهای چتر پایه کنار، استفاده از آن کنار استخرهای روباز می باشد. در روزهایی که نور خورشید آزار دهنده است با داشتن یک سایبان چتری می توان از سایه آن استفاده کرد و از فضای آزاد لذت برد. شما می توانید برای ویلاهای استخر دارد، سایبان چتری پایه کنار تهیه کنید و یک فضای زیبا و کارآمد بسازید و در روزهای آفتابی زیر آن دراز بکشید. معمولا این نوع چتر ها به همراه تخت مخصوص استخری استفاده می شود تا هر کس روی تخت دراز بکشد و زیر سایه چتر قرار بگیرد. از آن جا که سایبان پایه کنار می تواند فضای بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد و قابل حمل و سبک است، به راحتی می توانید از آ« در کنار استخر خود استفاده کنید.

چتر پایه کنار برای حیاط

حیاط خانه خود را با یک چتر پایه کنار به محیطی زیبا و مفرح تبدیل کنید. همیشه لازم نیست برای استراحت بیرون از خانه رفت گاهی می توانید برای استفاده از هوای آزاد با خانواده یا جمعی از دوستان در حیاط منزل بنشینید و گپ بزنید.می‌توانید در شرایط آفتابی یا بارانی از سایبان حیاط استغاده کنید

اما قرار دادن میز و صندلی داخل حیاط به تنهایی کافی نیست چرا که نور آفتاب یا بارندگی ممکن است باعث آزاد شود و نگذارد شما آرامش داشته باشید. اما با قرار دادن یک چتر بالای میز و صندلی یک فضای خنک ایجاد خواهید کرد. شما می توانید وعده های غذایی خود را نیز در هوای آزاد میل کنید. اگر حیاط کوچکی دارید اصلا نگران نباشید زیرا سایبان های چتری بسیار کم جا هستند به علاوه حمل آن ها آسان است و می توانید آن را در حیاط جایه جا کنید یا اگر مستاجر هستید می توانید چتر را به منزل جدید خود منتقل کنید. با قرار دادن چتر پایه کنار در حیاط محیطی امن و دور از تابش مستقیم نور خورشید برای بازی کردن بچه ها نیز فراهم می شود. اگر حیاط ندارید می توانید از این چتر در پاسیو یا تراس خود استفاده کنید. با وجود خانه های آپارتمانی معمولا افراد از خانه ماندن و یکنواختی خسته شده و نیاز به استراحت و تفریح در فضای آزاد را دارند، که این نیاز با وجود یک سایبان چتری برطرف خواهد شد.

چتر پایه بغل در نمایشگاه ها

یکی از مکان هایی که می توان در آن از چتر پایه بغل استفاده کرد، نمایشگاه ها، دورهمی و مجالس می باشد. غرفه های نمایشگاهی یا فروشگاهی که در فضای آزاد قرار دارند معمولا نیاز به سایبان خواهند داشت. شما نمی توانید ساعت های در غرفه بایستید در حالی که نور خورشید مستقیم در حال تابیدن است. از طرفی شما نمی توانید از سایبان های دیگر استفاده کنید چرا که ساییان های دیگر مثل سایبان بازویی نیاز به یک دیوار جهت نصب دارند و فضای زیادی را هم اشغال می کنند اما سایبان چتری پایه کنار فضای کمی را می گیرند و بسیار مناسب استفاده در نمایشگاه ها می باشند. همچنین زمانی که نمایشگاه به اتمام برسد به راحتی جمع شده و قابلیت حمل و نقل آسانی دارند.

چتر پایه کنار تراس

بسیاری از خانه های آپارتمانی این روزها حیاطی برای تفریح ندارند و تنها یک تراس یا بالکن دارند که معمولا بلااستفاده مانده است، در خیلی از خانه ها دیده می شود که از بالکن به عنوان انباری استفاده کرده اند و لوازمی که یه آن نیازی ندارند را در بالکن یا تراس قرار داده اند. اما خب برخی افراد هم در این مکان ها گل و گیاه قرار داده و استفاده مفیدی از این فضا کرده اند. آیا تا به حال دلتان خواسته در تراس خانه فضایی را ایجاد کنید که بتوانید از فضای آزاد لذت برده و استراحت کنید؟

قطعا نشستن در فضای آزاد بدون داشتن سایبان غیر ممکن است وباعث می شود تابش نور خورشید اذیتتان کند اما با قرار دادن چتر پایه کنار در تراس و بالکن ها می توانید هر ساعت که خواستید در تراس نشسته و استراحت کنید. چتر پایه کنار به خوبی فضای زیر را تحت پوشش قرار داده و می توانید زیر آن مبل یا میز و صندلی قرار دهید و حتی وعده های غذایی خود را زیر سایه آن میل نمایید. این چتر ها از آن جا که قابل حمل و کم جا هستند برای تراس ها بهترین انتخاب می باشد.

نگهداری چتر پایه کنار

نحوه نگهداری چتر پایه کنار

خیلی از افراد پس از خرید چتر پایه کنار، به نکات مهم جهت نگهداری و مراقبت از سایبان خود دقت نمی کنند و همین کار باعث کاهش طول عمر سایبان چتری آن ها می شود. طول عمر سایبان ها معمولا زیاد است اما این مدت زمان بستگی به میزان نگهداری شما از چتر پایه کنار خواهد داشت. اگر می خواهید سالیان سال از چتر پایه بغل خود استفاده کنید باید پارچه چتر را همیشه تمیز نگه دارید. در روزهای بارانی و روزهایی که باد شدید می وزد اگر نیازی به سایبان چتری ندارید آن را ببنید. البته توجه داشته باشید هیچ گاه چتر خیس را بسته بنگه ندارید زیرا ممکن است باعث شود پارچه آن آسیب ببیند. نکته دیگر در نگهداری چتر پایه کنار این است که تعمیرات سایبان را دست کم نگیرید. اگر حس کردید سایبان شما مشکلاتی جزئی دارد بهتر است  قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ تر آن را تعمیر کنید و به یک متخصص نشان دهید. اگر چتر پایه کنار برقی تهیه کرده اید توجه داشته باشید که بیش از اندازه و در مواقع غیر ضروری آن را باز و بسته نکنید تا طول عمر سایبان شما بیشتر شود.
چتر پایه کنار تراس

پرسش های متداول چتر پایه کنار

متریال به کار رفته در چترهای پایه کنار چیست؟

مهم است که متریال به کار رفته در سایبان چتری با کیفیت باشد تا کارایی بهتری برای شما داشته باشد.  جنس بدنه چتر پایه کنار سیم بکسلی است. معمولا بدنه این نوع سایبان ها از نیم ساخته های آهنی تشکیل شده است. بدنه آن ها باید به خوبی جوشکاری شده باشد تا مقاومت کافی را داشته باشد. پارچه بکار رفته در این سایبان ها نیز باید ضد آب و مقاوم باشد. برای بدنه اکثرا از رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود تا هم دوام بهتری داشته باشد هم زیبایی رعایت شود. جنس پایه های چترها از فلز است معمولا یا از آلومینیوم ساخته می شوند یا از فولاد، که فولاد مقاومت بسیاری بالایی دارد. همچنین از فایبرگلاس نیز در ساخت سایبان های چتری استفاده می شود که سبک و با دوام هستند.

چرا چتر پایه کنار انتخاب مناسبی برای مستاجران است؟

با وجود مزیت های سیبان برقی هرکس تمایل دارد در خانه از یک سایبان استفاده کند اما سایبان های سقفی و بزرگ برای کسانی که مستاجر هستند انتخاب مناسبی نیست زیرا با عوض کردن خانه نمی توانند سایبان را جا به جا کنند و مجبور می شوند سایبان را  همانجا بگذارند و بروند. یا حتی بعضی افراد حیاط های بسیار کوچکی دارند ر حالی که دوست دارند از حیاط خود استفاده کنند اما نمی توانند سایبان های بزرگی تهیه کنند. پس بهترین انتخاب برای این دسته از افراد چتر پایه کنار است که هم فضای کمی را اشغال میکند هم قابل حمل است.

مزایای چتر پایه کنار چیست؟

چتر پایه کنار نسبت به سایبان چتری های دیگر فضای بیشتری را پوشش می دهد و سایه بیشتری ایجاد می کند.

همچنین این نوع سایبان ها فضای کمی را اشغال می کنند که برای استفاده در محیط های کوچک بسیار مناسب است.با این حال شما میتوانید از بقیه حیاط یا باغ خود استفاده های دیگری کنید. زیر پایه این سایبان ها چرخی قرار میگیرد به این صورت که امکان چرخش آن ایجاد میشود و در مواقعی که جهت نور خورشید تغییر کرد می توانیم جهت چتر را هم تغییر دهیم. از مزیت های دیگر آن ها قابل حمل و جا به جا شدنشان نسات. به همین دلایل امروزه از چتر پایه کنار استقبال خوبی میشود و در بسیاری از مکان ها از آن استفاده می کنند.

چترهای پایه کنار چه تاثیری روی کسب و کار دارد؟

در نگاه اول چترهای پایه کنار زیبایی بسیاری به محیط می بخشند و در دکوراسیون خارجی نقش بسزایی دارند. با قرار دادن چترهای پایه کنار در رستوران، کافه و یا مغازه تان مشتریان بیشتری جذب میشوند تا از شما خرید کنند زیرا هم از سایه استفاده کنند و  هم در آرامش به خوردن غذایشان بپردازند. همچنین می توانید با تبلیغات روی سایبان چتری ها برند خودتان را معرفی کنید یا طرح های زیبا و جذاب برای چاپ روی پارچه چتر سفارش دهید. شما می توانید به سایبان برقی غلامی سفارش دهید تا لوگو یا طرح اختصاصی کسب و کارتان را روی چتر چاپ کنند. از این طریق چترهای پایه کنار می تواند روی میزان کسب و کار شما موثر باشند.

نحوه شستشوی چتر پایه کنار چگونه است؟

ابتدا چتر را از آلودگی هایی مثل برگ، فضولات پرندگان و غیره پاک کنید. سپس باید از مواد شوینده متناسب با پارچه سایبان چتری استفاده کنید. محلول شوینده را روی پارچه و قسمت ها کثیف شده چتر پایه کنار ریخته سپس با یک فرچه کثیفی ها را از بین ببرید. یکی از مواد شوینده بی ضرر و مناسب، صابون می باشد. می توانید با آب ولرم و صابون سطح چتر را به خوبی تمیز کنید.

آیا چاپ تبلیغات روی چتر پایه کنار هم امکان پذیر است؟

بله، شما می توانید روی چتر پایه کنار نیز چاپ تبلیغاتی بزنید. هر تصویر، لوگو یا نامی که بخواهید را می توانید روی پارچه سایبان خود چاپ کنید. هنگام سفارش چتر پایه بغل ذکر کنید که می خواهید تصویری روی پارچه سایبان شما به چاپ برسد.

چرا باید چتر پایه کنار را از شرکت غلامی تهیه کنم؟

شرکت غلامی بهترین سایبان برقی ها را با کیفیت بالا به مشتریان خود عرضه می کند. انواع سایبان چتری ها را در ابعاد و اندازه های مختلف با طرح و رنگ های متنوع تولید خواهد کرد که یکی از آن ها چتر پایه کنار می باشد. چتر های تولید شده دارای گارانتی بوده و شما می توانید برای انتخاب محصول مناسب با کارشناسان مجموعه غلامی در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

17 Comments

  • به توصیه برادرم با سایت و شرکت شما آشنا شدم اول می خواستم واسه استخرمون سایبان بازویی دو طرفه بخرم اما شما به خوبی من رو راهنمایی کردید و الان چتر پایه کنار خریدم ازتون واقعا این خیلی خوبه که قبل خرید مشتری ها رو راهنمایی می کنید حتی اگه سایبانی که می خواییم بخریم گرون تر باشه اما به دردمون نخوره شما میگید که اون ارزون تره که بیشتر مناسب هست رو بخریم این خیلی مهمه که قیمت ها براتون مهم نیست و رضایت مشتری در اولویته

  • من بین چتر پایه کنار و پایه وسط موندم کدومش رو واسه رستورانم بخرم. می تونم از مشاوره شما کمک بگیرم؟ قیمت این دو تا مدل باهم فرق می کنه؟ چوت به حال میخوام چند تا سایبان بخرم هزینش هم مهمه برام ممنون میشم کمک کنید.

  • اندازه چتر پایه کنار رو هم میشه تعیین کرد؟ یا اندازه چتر ها ثابته؟ چون یسری جاها دیدم چترهای بزرگ و کوچیک هست با توجه به جا و فضامون میخوام بزرگترین سایز سایبان چتری رو بخرم

    • با سلام، چتر های پایه بغل در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه غلامی تماس بگیرید.

  • سلام
    اول از همه ممنون از اخلاق خوبتون و خوش قول بودنتون

    برای ویلایی که داشتیم کار انجام دادید فوق العاده بود و فضا رو برامون لذت بخش کرد

    کیفیت چتر هم که عالی عالی
    ممنون از جناب غلامی عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *