پرده برقی

پرده برقی (electric curtain) به عنوان یک ابزار جذاب و هوشمند، توانسته است نیازهای مختلف ساکنین و کاربران خانه‌های هوشمند را در زمینه کنترل نور و حفظ حریم خصوصی برآورده کند. می‌توانید از تنوع گسترده‌ای از پرده‌های برقی با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع استفاده کنید.

با قدرتمندترین سیستم‌های کنترل، این پرده‌ها امکان استفاده آسان و خاصیت هوشمندی را به شما می‌دهند. تجربه خرید سریع و آسان، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش برتر، نصب سریع و گارانتی کیفیت، همه را با محصولات و خدمات سایبان غلامی تجربه کنید. نمونه کارها را مشاهده و در نهایت بهترین پرده برقی را برای خانه یا محل کارتان انتخاب کنید

اگر از باز و بسته کردن پرده های منزلتان خسته شده اید و به داشتن خانه ای هوشمند علاقه مندید میتوانید با نصب موتورهای برقی روی هر پرده ای از این مکانیزم استفاده کنید؛ یا اگر منزلتان مجهز به سیستم هوشمند باشد میتوانید پرده ها را با برنامه های مختلفی کنترل کنید به طور مثال به آن دستور بدهید که در ساعت خاصی باز یا بسته شود.
همچنین میتوانید توسط اپلیکیشن نصب شده روی تلفن همراه و ساعت هوشمند کنترل پرده برقی را به دست بگیرید که به آن پرده برقی هوشمند می گویند.
به طور کلی به پرده هایی که باز وبسته شدن آن ها توسط ریموت کنترل انجام میشود، پرده برقی می گویند.

پروژه‌های اجرا شده پرده برقی

برای محاسبه هزینه و شرایط اجرا با مهندسان ما در ارتباط باشید !

نمونه کارهای پرده برقی

چرا سایبان غلامی

پرده برقی ساختمان چیست؟

پرده برقی ساختمان یکی از ابتکارات مدرن در زمینه دکوراسیون داخلی است که با استفاده از فناوری برق کار می‌کند. این پرده‌ها، در اتاق‌های خانه یا ساختمان‌های تجاری نصب می‌شوند و قابلیت کنترل دستی یا اتوماتیک را داراند. با استفاده از یک سیستم مکانیزه و موتوری، این پرده‌ها قادر به باز و بسته شدن از طریق یک سیستم قابل کنترل هستند.

پرده‌های برقی ساختمان یک امکان زیبایی‌دهنده به فضا اضافه می‌کنند. طراحی مدرن و ظریف آنها، به فضای داخلی شیکی می‌بخشند.

خرید پرده برقی

خرید پرده برقی یکی از نیازهای امروز همه خانه‌ها و ادارات است که شما با مراجعه به فروشگاه‌های پرده می‌توانید نسبت به خرید این نوع پرده‌ها اقدام کنید.

اگر خانه و یا اداره شما پرده دارد، دیگر نیازی به خرید آن ندارید و فقط یک سری تجهیزات نیاز است که بر روی پرده شما نصب شود چون تقریبا هر نوع پرده‌ای را می‌توان برقی کرد و از این نظر خیالتان راحت باشد.

شما می‌توانید از طریق پرده فروشی‌ها پرده‌های خود را مجهز کنید و همچنین می‌توانید از طریق فروشگاه ما اقدام به مجهز کردن پرده‌های خود بکنید که نسبت به سایرین مزایایی دارد و آن هم قیمت مناسب، اصالت و کیفیت اجناس است.

اگر برای خواندن مطالب زیر زمان ندارید قبل از هر چیز برای آشنایی جامع و مختصر با پرده برقی به صوت زیر گوش دهید:

قیمت پرده برقی

قیمت پرده برقی به نسبت تجهیزاتی که در آن استفاده شده است بالا و پایین می‌رود. به همین دلیل نمی توان قیمت مشخصی برای این نوع پرده‌ها مشخص کرد، زیرا قیمت آن‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد.

همانطور که می دانید شما هر نوع پرده ای را می توانید برقی و  اتوماتیک کنید پس با توجه به نوع، ابعاد و وزن پرده باید موتور مناسب آن را تهیه کنید و موتورها قیمت های متفاوتی دارند. هرچه وزن پرده شما بیشتر باشد باید موتور با توان بالاتری تهیه کرد. به غیر از توان، برندهای مختلفی از موتورهای پرده وجود دارد که قیمت های متفاوتی دارند. برای اطلاع دقیق از قیمت تمام شده پرده برقی خود می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید آن ها شما را در این زمنیه راهنمایی کرده و حتی به شما کمک می کنند تا بتوانید یک پرده برقی با قیمت مناسب تهیه کنید.

فروش پرده برقی ساختمان

پس از صحبت درباره ی این که پرده برقی ساختمان چه ویژگی هایی دارد باید بگویم که مجموعه غلامی در کنار شما است تا بهترین پرده برقی ساختمان خود را داشته باشید و با کیفیت ترین این محصول را با یک قیمت معقول خریداری کنید.

غلامی جدیدترین پرده برقی‌های ساختمان را تولید می کند و به شما مشاوره ی رایگان می دهد تا یک پرده مناسب با ظاهر و دکوراسیون خود بخرید و یک بار برای همیشه خرج کنید . نه بیشتر .

⭕ پیشنهاد می کنیم با پرده برقی مناسب اتاق نشیمن آشنا شوید.

راهنمای خرید پرده برقی

راهنمایی در زمینه برقی کردن پرده‌ها می‌تواند شما را در انتخاب درست و همچنین قیمت‌ها کمک کند و همین باعث می‌شود زیاد سردرگم نشوید. مشاورانی هستند که شما را در این زمینه همراهی کنند. البته من در ادامه یک سری از نکات را خدمت شما عرض می‌کنم و در صورت نیاز می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری هم با مشاوران ما صحبت کنید.

برای خرید پرده برقی یک سری نکات را باید حتما در نظر داشته باشید که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ام.

ساخت و تولید پرده برقی

اگر قصد خرید پرده برقی برای منزل یا محل کار خود را دارید، می توانید همان پرده های منزل خود را به پرده برقی تبدیل کنید. در واقع پرده الکتریکی نوع یا جنس خاصی از پرده نیست بلکه همان پرده های معمولی است که تنها با استفاده از یک ریموت کنترل می توان از راه دور آن را باز یا بسته کرد. فرقی نمی کند پرده منزل شما چه نوع و چه مدلی می باشد. حتی پرده های کلاسیک و سنگین نیز قابلیت برقی شدن را دارند.

برای تبدیل پرده دستی به پرده برقی فقط کافی است اجزای آن را به کمک یک متخصص خریداری کرده و همان فرد پرده شما را به برقی تبدیل می‌کند.

تمام قطعات پرده برقی در بازار موجود است و شما می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

 

تولیدی پرده برقی

با همه ی ویژگی هایی که در بالا و در قسمت های دیگر صفحه در مورد پرده برقی گفته شد، بدیهی است که مراکز و فروشگاه های زیادی برای فروش این محصول اقدام کنند و همین طور افراد زیادی علاقمند به خریداری این محصول باشند. برای خرید یک پرده ی برقی، باید به کیفیت آن توجه ویژه ای بکنید چرا که  در غیر این صورت شما مدام باید در حال تعویض موتور ، ریل و یا دیگر اجزای پرده برقی خود باشید.

اگر قرار بر انتخاب این نوع پرده و هزینه بابت پرده برقی را دارید، باید به سراغ فروشگاه ها و تولیدی هایی بروید که بهترین خدمت و محصول را ارائه می دهد و هدفشان، این است که شما دقیقا همان چیزی را داشته باشید که مدنظرتان است. ما در تولیدی پرده برقی غلامی، با مشاوره ی رایگان و نصب در محل، در خدمت شماست. 

انواع پرده برقی

پرده برقی‌ها دارای انواعی هستند که به نسبت نوع آن‌ها قیمت‌های مختلفی دارند که در زیر این انواع را به شما معرفی می‌کنیم.

پرده شیدرول برقی

این  نوع پرده برای ایجاد سایه استفاده می‌شود. می‌تواند به طور کامل پنجره را پوشانده و در حالی که سایه ایجاد می‌کند، از ایجاد روشنایی در محیط جلوگیری می‌کند. معمولاً حالت کرکره‌ای دارند و دارای کاربردهای زیادی هستند، به طور مثال برای پنجره انواع مکان‌ها مانند منازل، محیط‌های اداری، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و …استفاده می‌شود. همچنین برای بالکن‌ها نیز می‌توان از این نوع پرده استفاده کرد. پرده شید رول برقی استفاده‌های دیگری هم دارد مانند استخرها که دارای باید از بیرون دیدی به داخل وجود نداشته باشد، همچنین می‌توان از آن به عنوان پرده ویدئو پروژکتور هم استفاده کرد یا در شرکت‌ها بر روی لایه داخلی آن لوگو شرکت حک شود.

پرده برقی زبرا

اگر در ساعات مختلف روز نیاز به درجه روشنایی‌ مختلفی هستید یا یک حالت تاریک و روشن در محیط منزل یا محیط کار دارید، این مدل پرده می‌تواند بسیار مناسب باشد. این پرده با کنترل از راه دور می‌تواند فضای مناسبی برای دکوراسیون محیط زندگی‌تان باشد و محیط را بسیار متمایز می‌کند. بسیار بی‌صدا است و ساده و روان تنظیم می‌شود. از این پرده‌ها می‌توان در راهروها، آشپزخانه و اتاق خواب می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین در دفتر کار و سالن کنفرانس هم از این نوع پرده‌ استفاده می‌شود.

پرده برقی زبرا

پرده برقی سان اسکرین

این نوع پرده هم مانع عبور نور می‌شود و همچنین مانع دید به داخل یا خارج از محیط می‌شود و از این نظر می‌توانید خیال خود را راحت کنید پس در محل‌هایی که ساختمان‌های بلند در نزدیکی شما وجود دارد، استفاده از این نوع پرده‌ها متداول است. همچنین باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می‌شود و همین موضوع آن را به یک گزینه بسیار مناسب برای فصل گرم است. ضد حریق است و به شدت در مقابل آتش‌سوزی مقاوم است. نسبت به پرده‌های معمولی کارایی بیشتری دارد. یکی از مزیت‌های آن شستشوی راحت آن است که بسیار راحت‌تر از پرده‌های معمولی آن است.

پرده برقی سان اسکرین

پرده برقی والان دار

یکی از مدل‌های پرده است که نقش به سزایی در دکوراسیون داخلی خانه دارد. اکثرا در خانه‌های کلاسیک از این نوع پرده استفاده می‌شود. برقی کردن این نوع پرده به شدت گران‌تر از مدل‌های دیگر خواهد بود. این نوع پرده‌ها باید از نوع کنار رونده باشند و نوع بالا رونده باعث خرابی پرده و جنس آن می‌شود و موتور آن باید قدرتمندتر از بقیه مدل‌ها باشد.

پرده برقی والان دار

پرده برقی کناررو

این مدل پرده‌ها باید دارای موتور قدرتمندی باشند پس برای انتخاب موتور آن‌ها باید دقت کنید. اگر در این زمینه اطلاعات ندارید می‌توانید از مشاوران ما راهنمایی لازم را بگیرید. در این مدل یک ریل مدرن در ابعاد کوچک نیز استفاده می‌شود. پرده بر روی ریل قرار می‌گیرد و مانند دیگر پرده‌ها نصب می‌شود. تنها تفاوت این مدل پرده‌‍‌ها با پرده‌های معمولی مدل ریل آن‌ها است. شما می‌توانید هر نوع پرده‌ای را با این نوع نصب کنید و تقریبا می‌شود گفت همه کاره هستند چون از همه نظر مشابه پرده‌های غیر برقی عمل می‌کنند.

جدیدترین پرده برقی

اجزای پرده برقی

پرده‌های برقی دارای اجزایی هستند که برای نصب مدل‌های مختلف پرده به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنیم. در ادامه ما به بررسی برخی از این اجزا خواهیم پرداخت.

موتور برقی پرده

موتورهای برقی دارای انواعی هستند که نسبت به نوع پرده می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به طور کلی دو نوع موتور برقی برای پرده‌ها داریم : موتور برقی بالا رونده، موتور برقی کنار رونده

از موتورهای برقی بالا رونده در پرده برقی آشپزخانه و ادارات استفاده می‌شود، این نوع موتورها قدرت زیادی باید داشته باشند چون وزن کل پرده بر روی موتو است.

از موتورهای برقی کنار رونده در همه نوع پرده‌هایی استفاده می‌شود. این نوع پرده‌ها مانند پرده‌های دستی هستند با این تفاوت که این پرده‌ها در کنار، ریل می‌خورند. این موتورها چون وزن پرده هنگام باز و بسته کردن بر روی آن نیست، حتی برای یک پرده 60 کیلویی هم کارایی دارد.

ریل پرده برقی

یکی از قطعات مهم در پرده‌های برقی ریل آن است چون هنگام باز و بسته شدن پرده‌های برقی، پرده در امتداد ریل حرکت می‌کند و اگر مشکلی در ریل به وجود بیاید باعث خرابی پرده و جنس آن می‌شود. ریل پرده انواع مختلفی دارد که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

ریل‌های پرده برقی در دو نوع تسمه-گیربکسی و سیمی-قرقره‌ای وجود دارند.

در مدل تسمه-گیربکسی به جای سیم از تسمه استفاده شده است و این تسمه در سرتاسر ریل قرار گرفته و به وسیله قرقره‌هایی که در دو سر ریل به گیربکس وصل شدند باعث حرکت پرده می‌شوند.

در مدل سیمی-قرقره‌ای از یک سیم در ابتدا و انتهای ریل استفاده شده است و از دو قرقره در دوطرف ریل استفاده می‌شود و از یک قلاب استفاده می‌شود که پرده به وسیله این قلاب جابه‌جا می‌شود.

پارچه پرده برقی

یکی از داستان‌هایی که به شدت مهم است جنس پرده است. در پرده‌های برقی به دلیل داشتن موتور باید جنس پارچه پرده مشخص باشد و از طریق جنس پارچه مدل موتور پرده و نوع آن مشخص می‌شود. هر چقدر پارچه سنگین‌تر باشد بالطبع باید موتور سنگین‌تری انتخاب شود و به اعلاوه مدل آن هم باید به درستی تنظیم شود.

مثلا در پارچه‌های سنگین مدل موتور بهتر از کنار رونده باشد چون عملکرد بهتری دارد.

تسمه پرده برقی

در پرده‌برقی‌هایی که از ریل تسمه-گیربکسی استفاده می‌کنند از تسمه استفاده می‌شود و کار اصلی را پرده تسمه و گیربکس انجام می‌دهد. همانطور که گفتیم تسمه در امتداد ریل حرکت می‌کند و باعث حرکت پرده به بالا و یا کنار می‌شود.

درایو هرزگرد

درایو هرزگرد در پرده برقی نقش همان گیره هایی را دارد که در پرده های معمولی به دو سر چوب پرده وصل می شدند. برای اینکه گیره های پرده از چوب یا ریل خارج نشود دو سر آن با دو گیره مخصوص بسته می شود. در پرده برقی نیز یک سر آن موتور و یک سر دیگر توسط درایو هرزگرد بسته می شود.

چرا از پرده برقی ساختمان استفاده کنیم؟

چرا به پرده برقی ساختمان نیاز داریم؟ پاسخ این پرسش، شامل سه دلیل محکم و قانع کننده است؛
1. پرده های امروزی معمولا شامل چند تکه ی مختلف هستند که سنگینی جنس پارچه ی آنها، شما را از باز و بسته کردنشان منصرف میکند.
2. چیدمان دکوراسیون خانه ها، بعضا به دلیل کوچک بودن فضا، طوریست که اجازه ی دسترسی به پرده ها را محدود میکند. پس شما برای بار دوم فکر تغییر دادن وضعیت آنها را از سرتان بیرون خواهید کرد.
3. به عنوان دلیل آخر و برای زدن تیر خلاص، تنها کافیست به این فکر کنید که پرده ی چند میلیونی و زیبای شما، برای اینکه دیگر از فکر کنار زدن پرده ها صرف نظر نکنید، ارزش هزینه ای جزئی و کاربردی را دارد.

پرده برقی ساختمان

پرده برقی ساختمان، در ظاهر خانه تان دخالت نمیکند!

شاید با خود فکر کنید با نصب پرده برقی ساختمان، یا تبدیل پرده ی ساده به نوع الکتریکی یا برقی، ظاهر خانه تان تغییر کند. مثلا ریل ها یا موتور پرده، باعث به هم خوردن زیبایی دکوراسیونتان شود. اشتباه نکنید!
تمام اجزای یک پرده الکتریکی، کاملا از دید خارج هستند و شما در هر زاویه از خانه تان هم که قرار بگیرید، قرار نیست هیچ یک از جزئیات این نوع پرده را ببینید. جز یک ریموت کوچک که در دستان شماست! در نهایت بگذارید اضافه کنم که پرده‌های برقی داخل ساختمان، شما را از شر پوشاندن نخ اضافه ی پرده و جمع کردن آن نیز خلاص میکند.
این نوع پرده به شما این امکان را میدهد که برای باز و بسته شدنش زمان تعیین کنید. و پرده، راس زمان تعیین شده، در جهت دلخواه شما حرکت میکند.
پرده های برقی نگرانی خراب شدن در پس باز و بسته کردن های متعدد را نیز از شما سلب میکنند. عمر طولانی موتور این پرده ها، آرامش خاطر شما را تضمین میکند.

پرده برقی ساختمان

کدام پرده ها را میتوان برقی کرد؟

ساز و کار ساده ی این نوع پرده ها این قابلیت را فراهم کرده است که بتوان فرایند برقی کردن را روی هر نوع پرده که در نظر شماست، پیاده سازی کرد.
پس لازم نیست نگران از دست دادن پرده ی مورد علاقه تان باشید؛ برقی کردن محبوبتان کار دشواری نیست.
پرده ها در دو نوع مختلف بالا رو و کنار رو تولید میشوند.
به پرده های کنار رو، وسط باز شو نیز میگویند. این نوع پرده از پارچه های تور، حریر، ساتن و مخمل دوخته میشوند.
تمام پرده های کنار رو یا وسط باز شو، قابل تبدیل هستند.
تمام پرده های بالا رو را نیز میتوان برقی کرد. این نوع پرده ها نظیر زبرا، شبر، پوستر، رومانسون و غیره را، با در نظر گرفتن توان موتور به کار گرفته شده نسبت به وزن پرده، میتوان برقی نمود.

پرده برقی ساختمان

پرده برقی ساختمان چه مزایایی دارد؟

ایجاد رفاه

یکی از مهمترین مزایای پرده برقی ساختمان ایجاد رفاه و آرامش برای شما می باشد. با نصب این نوع پرده دیگر نیازی به بلند شدن و باز و بسته کردن پرده ندارید کافیست دکمه ریموت را فشار دهید. این روزها دنیا به سمت پیشرفته تر و علمی شدن می رود و علم هر کاری می کند تا آدمی به راحتی باقی عمرش را سپری کند.

امکان تبدیل هر نوع پرده ساده به برقی

لازم نیست نوع خاصی از پرده الکتریکی را تهیه کنید شما می توانید هر نوع و مدل پرده ای که در ساختمان دارید را تبدیل به نوع برقی کیند فقط کافیست مکانیزم صحیح را روی آن پیاده کنید.

بی سروصدا بودن

شاید در گذشته پرده‌هایی که با برق کار می‌کردند با سر و صدای خاصی باز و بسته می شدند اما الان موتورها هیچ گونه آلودگی صوتی ندارند و آرامش شما حفظ خواهد شد.

تنوع طرح و رنگ

با توجه به این که هر مدل پرده ای را می توانید برقی کنید تنوع در مدل و طرح و رنگ بسیار است و به راحتی میتوانید این نوع پرده ها را با دکوراسیون خانه و ساختمانتان هماهنگ سازید. این پرده‌ها میتوانند در زیبایی خانه شما تاثیر بسزایی نیز بگذارند.

سهولت در کارکرد

پرده برقی ساختمان به راحتی فقط با یک ریموت کنترل باز و بسته می شود. این مزیت خوبی برای پرده های سنگین می باشد که قبل از این موضوع به سختی باز و بسته می شدند .

پرسش های متداول پرده برقی

عملکرد پرده برقی به چه شکل است؟

پرده های برقی با استفاده از یک ریل که بر روی آن پرده سوار می‌شود و یک موتور با قدرت های مختلف با توجه به وزن پرده شما نصب میشوند. و با استفاده از ریموت کنترل قابلیت  کنترل دارند همچنین می توان با استفاده از سنسور هایی که بر روی این ریل سوار می شوند. عملکرد این پرده ها ساده تر از چیزی است که شما فکر می کنید و مانند بسیاری از کنترل هایی که در خانه برای تلویزیون و دیگر وسایل صوتی تصویری و گرمایشی خود دارید با استفاده از پرده برقی نیز شما صاحب یک ریموت می‌شوید که می توانید در هر لحظه که می خواهید پرده خود را از هر سمتی و به هر شکلی کنار بزنید.

آیا می توان همه پرده ها را برقی و هوشمند کرد؟

پاسخ ما به شما بله است چرا که می توان تمامی پرده ها اعم از پرده های تزئینی و دکوراتیو را به پرده برقی تبدیل کرد. با توجه به دکوراسیونهای شلوغ این روز های خانه ها خیلی دسترسی برای کنار زدن پرده و یا حتی به دلیل ترس از به هم ریختگی دیزاین پرده وجود ندارد.

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که هر نوع پرده با هر جنس، استایل و دیزاینی را می‌توانید به پرده برقی و هوشمند تبدیل کرده و با استفاده از یک ریموت کنترل کوچک آن را در هر ساعت از شبانه روز کنار زده و بدون کوچکترین تغییری در دیزاین آن را به حالت اولیه برگردانید و حتی این امکان را به شما می دهیم که با استفاده از سنسورهایی در ساعات مشخصی پرده از هر سمتی که شما بخواهید جمع شده و در ساعات مشخصی به حالت اولیه خود بازگردد.

آیا پرده برقی به مراقبت خاصی احتیاج دارد؟

پاسخ ما به شما خیر می باشد چرا که پرده های برقی تنها با نصب ریل و گذاشته شدن یک موتور برقی و دادن یک ریموت به شما قابل کنترل و استفاده می باشند و هیچگونه هزینه دیگر و مراقبت خاص دیگری احتیاج ندارند و همچنین با توجه به مکان بسیار محدودی که اشغال می کنند هیچ تاثیری در تغییر دکوراسیون شما و یا مزاحمتی برای شما ندارند به همین جهت استفاده از پرده های برقی و هوشمند در هر مکانی اعم از ساختمانهای اداری و منازل و...توصیه می‌شود و شما کمترین زحمتی را برای نگهداری این پرده ها متحمل نمی شوید. در حقیقت این پرده ها هیچ مراقبتی احتیاج ندارند و حتی ممکن است تا آخر عمرتان چنانچه از مدل آنها خسته نشوید هیچ هزینه دیگری و هیچ اقدام دیگری برای تغییر آنها احتیاج نداشته باشند.

برای شستشو و احیاناً تعمیر پرده برقی چه اقداماتی لازم است؟
Hello World ...
قیمت پرده برقی حدودا چه قدر است؟

نمی توان قیمت مشخص یبرای پرده برقی مشخص کرد، زیرا قیمت پرده برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد، همانور که می دانید شما هر نوع پرده ای را می توانید برقی و  اتوماتیک کنید پس با توجه به نوع، ابعاد و وزن پرده باید موتور مناسب آن را تهیه کنید و موتورهای پرده برقی قیمت های متفاوتی دارند. هرچه وزن پرده شما بیشتر باشد باید موتور با توان بالاتری تهیه کرد. به غیر از توان، برندهای مختلفی از موتور پرده وجود دارد که قیمت های متفاوتی دارند. برای اطلاع دقیق از قیمت تمام شده پرده برقی خود می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید آن ها شما را در این زمنیه راهنمایی کرده و حتی به شما کمک می کنند تا بتوانید یک پرده برقی با قیمت مناسب تهیه کنید.

پرده هوشمند چه تفاوتی با پرده برقی دارد؟

شما می توانید پرده های برقی خود را هوشمند کنید.

پرده برقی فقط توسط ریموت باز و بسته می شود اما وقتی پرده برقی را به پرده هوشمند تبدیل می کنید می توانید از طریق گوشی همراه، تبلت، کامپیوتر و ... به پرده برقی برنامه خاصی بدهید تا آن را اجرا کنید. به طور مثال میتوانید یک ساعتی را مشخص کنید تا پرده دقیق در آن زمان باز شود حتی زمانی که شما در منزل نباشید. در این صورت نیازی نیست حتما از ریموت استفاده کنید با برنامه پرده شما در زمان های مختلف به صورت خودکار باز و بسته می شود.

چه موتوری برای پرده برقی مناسب تر است؟

دستور حرکت از ریموت به موتور پرده برقی داده می شود و موتور نیروی خود را به تسمه ها منتقل می کند تا پرده به حرکت دربیاید.

موتورها انواع مختلفی دارند که باتوجه به حرکت ( بالارو یا کناررو) و وزرن پرده انتخاب می شوند. البته برخی موتورها امکانات بروز و جدیدتری نسبت به بقیه دارند، مثلا موتورهای لمسی زمانی که ریموت در دسترس نیست یا کار نمی کند پرده را به حرکت در می آورند فقط کافیست پرده را توسط دست کمی به عقب بکشید تا موتور پرده را به صورت کامل به حرکت درآورد.

آیا پرده برقی قابلیت شستشو دارد؟

بله، پرده برقی را م یتوانید به راحتی بشویید و هیچ فرقی با پرده معمولی ندارد، اگر پرده شما پارچه ایست آن را از ریل برقی جدا کرده، بشویید و بعد از خشک کردن دوباره آن را متصل نمایید.

برای شستشوی پرده کرکره ای می توانید از بخار شو استفاده کنید. یا با استفاده از دستمال گرد گیر جارو برقی گرد و غبار ها را از روی پرده بزدایید.

آیا می توانیم برای چند پرده برقی از یک ریموت کنترل استفاده کنیم؟

بله اگر شما در خانه بیش از یک پرده برقی دارید، لازم نیست به تعداد پرده ها ریموت کنترل داشته باشید. ریموت های مختلف چند کاله وجود دارند که با استفاده از آن می توانید چند پرده برقی را به صورت جداگانه کنترل کرده و به آن ها دستوراتی متفاوت دهید.

پرده برقی های غلامی امکان برنامه ریزی و زمان دهی هم دارند؟

پرده برقی ها با استفاده از ریموت کار می کنند و باز و بسته می شوند اما پرده برقی هوشمند می تواند با استفاده از تلفن همراه، تبلیت، کامپیوتر و غیره برنامه ریزی شده و توسط اپلیکیشنی به آن دستوراتی داده شود. اگر از شرکت غلامی پرده هوشمند بخرید، بله می توانید به پرده زمان داده تا در ساعت مشخصی باز یا  بسته شود و به طور کلی به آن برنامه ای مخصوص بدهید.

پرده برقی در چند مکانیزم وجود دارد و هر یک از چه متریالی استفاده می شود؟

رده برقی دردو مکانیزم کنارو و بالارو وجود دارد که پرده های کنار را بیشتر برای پذیرایی و پرده های سلطنتی و پرده های بالا رورا بیشتر جهت اتاق خواب و بقیه قسمتهای خانه استفاده میشود و همچنین از تمام متریال چوب آلمنیوم پارچه جهت ساخت پرده ها استفاده می شود؟

پرده برقی کنار رو در چند درجه است قابل استفاده می باشد؟

پرده برقی کنار رو در سه مکانیزم چپ بازشو راست باز شو و از وسط بازشو وجود دارد که همگی در یک ریل و یک موتور امکان پذیر می باشد.

موتور های پرده برقی در چند نوع و با چه مشخصاتی وجود دارد و آیا وزن پرده روی قدرت و قیمت موتور برقی پرده تاثیر دارد؟

موتور های پرده برقی در دو نوع ریموتی و هوشمند وجود دارد و قدرت هر موتور نسبت به وزن پرده مشخص می شود اصولاً در دو نوع ۴۵ کیلو و ۸۵ کیلو وجود دارد.

فرق بین موتور ریموتی و موتور هوشمند در چیست موارد استفاده هرکدام به چه صورت است و آیا می توان از موتور ریموتی به عنوان موتور هوشمند هم استفاده کرد؟

فرق موتور های ریموتی و هوشمند در نوع فرمان گیری این موتور ها می باشد همانطور که از اسم انها پیداست موتور ریموتی مستقیماً به برق متصل شده و توسط ریموت کنترل فرمان باز یا بسته شده اند می‌گیرد ولی موتور هوشمند توسط سامانه هوشمند در خانه کنترل شده و برق و فرمان توسط سیمهای فرمان مربوطه به پرده منتقل می شود و همچنین هر موتور در مکانیزم خود قابل استفاده می باشند یعنی موتور ریموتی را نمی‌توان به موتور هوشمند تبدیل کرد.

محدودیت طول ریل های پرده کنار او و ارتفاع و عرض پرده های بالارو به چه صورتی است؟

طول پرده‌های کنارو نهایتاً تا ۶ متر امکان پذیر است و عرض پرده های بالا رو نهایتاً تا ۴ متر و ارتفاع ۵ متر قابل اجرا می باشد البته لازم به ذکر است نوع جنس پرده و ضخامت پارچه در ابعاد بسیار تاثیر گذار می باشد.

مارک موتور های پرده برقی چه برندی است و چه گارانتی شامل حال موتور ها می شود؟

مارک موتور های پرده برقی با دو برندsomfy و Dooya می باشد که سامفی برای کشور فرانسه و دویا تولید کشور چین می‌باشد. هر دو موتور از بهترین نوع موتورها و بالاترین کیفیت را در بازار دارد کاملا بی صدا وسایل نت هستند لازم به ذکر است موتور سامفی به دلیل اروپایی بودن قیمت بسیار بالاتری نسبت به موتور دویا چین دارد ولی هر دو موتور دارای گارانتی بلند مدت می باشد.

گارانتی مربوط به پرده های برقی به خصوص موتور برقی آن چقدر بوده چه زمان قرارداد خدمات پس از فروش دارد؟

گارانتی مربوطه برای موتور های پرده برقی مدت ۵ سال بوده و شامل حال تمام موارد به جز آب خوردگی می باشد خدمات پس از فروش پرده به مدت ۱۵ سال است، گارانتی توسط شرکت پرده برقی غلامی ارائه می شود و نیاز به مراجعه به شرکت تولید کننده نیست.

زمان انتظار برای بازدید از پروژه اندازه گیری پرده ها و اجرای آن ها چقدر است؟

نهایت زمان استفاده شده برای پروسه بازدید اندازه گیری و نصب نهایتا ۴ روز کاری است و برای نصب تمام روزهای هفته با هماهنگی کارفرما قابل اجرا است ولی برای ساخت فقط روزهای کاری.

87 Comments

  • اگه به پرده برقی آب بخوره می سوزه؟؟ چون نوشتید گارانتی شامل آب خوردگی نمی شه.
    پس چجوری باید پرده ها را بشوریم؟ فقط باید دستمال بکشیم یا مثلا میشه با بخارشو سطحشو تمیز کرد؟ یبار دیگه روش شستن و تمیز کردن پرده ها رو توضیح بدید ممنونم

  • میشه لطفاً قیمت پرده برقی ها رو هم در یک لیست داخل سایت قرار بدید تا متوجه تفاوت قیمت های پرده های مختلف بشیم. و اگر میشه به من یکم بیشتر راجع به پرده های هوشمند توضیح بدید آیا نصب این پرده ها در ایران آسونه و میشه باهاش ب راحتی کار کرد؟ ما ساختمونمون به طور کلی هوشمنو نیست میشه برای پنجره منزل پرده هوشمند نصب کرد؟

  • همین چند روز پیش برای نصب پرده برقی همکاران تون آمدند منزل ما اول از همه می خوام برای اخلاق و رفتار خیلی خوب شون تشکر کنم بعد از بابت پرده برقی که برای ما نصب کردید واقعاً کارمون راحت شده و اتاق هامون زیبا من عاشق پرده هایی که ازتون خریدم شدم عااالین اصلا.

  • واسه همه مناطق تهران سرویس دهی دارید؟؟ من منطقه ۴ زندگی میکنم می خوام سفارش پرده برقی بدم. فقط نمیدونم برای نصب و قبلش برای اندازه گیری میایید یا فقط در مناطق نزدیک خودتون کار انجام میدید؟

  • این ویژگی پرده برقی هوشمند که با صدای طرف پرده باز و بسته میشه این آپشن هنوز توی ایران نیامده؟ ایا میشه تنظیمات ای رو رو اپلیکیشن انجام داد که همچین اتفاقی بیفته شما الان پرده هوشمندی دارید که با صوت هم دستور بگیره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *