سایبان برقی پارکینگ

سایبان برقی


سایبان برقی پارکینگ

سایبان برقی پارکینگ یکی از مواردی است که از خودرو شما در فضای باز محافظت می کند ،اگر یک فضای که مورد استفاده نیست را می توانید با نصب و اجرای سایبان برقی پارکینگ بخ یه فضای مناسب شما برای پارک کردن خودرو تبدیل شود

آیا قصد سفارش سایبان برقی پارکینگ را دارید اما هنوز نمی دانید چه نوع سایبان برقی مناسب پارکینگ شما می باشد؟

سایبان برقی خودرو یکی از کاربردی ترین سایبان های موجود می باشد و اهمیت بسیاری دارد. شما می توانید از انواع مختلف سایابن برقی به عنوان سایبان خودرو استفاده کنید به همین دلیل انتخاب های زیادی پیش رو خوادی داشت و با تو.جه به شرایط و فضای موجود همچنین تعداد خودروها می توانید یک سایبان مناسب را برای پارکینگ خود بخرید.

مزایای خرید سایبان برقی پارکینگ

سفارش سایبان برقی پارکینگ می تواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد. از جمله موارد زیر؛

اگر پارکینگ سر پوشیده ندارید یا ماشین خود را در حیاط خانه پارک می کنید حتما با مشکلات زیادی روبه رو شده اید. هنگامی که سایبان برقی پارکینگ داشته باشید باعث می شود خودروهای شما کم تر کثیف شود و کمتر به کارواش نیاز پیدا می کنید.

یکی دیگر از مزایای سفارش سایبان برقی پارکینگ محافظت از خودروی شما می باشد. در روزهای آفتابی از تابش بیش از اندازه نور خورشید جلوگیری می کند و در روزهای بارانی از خیس شدن آن. به طور کلی سایبان برقی یک محل امن برای خودرو شما ایجاد کرده تا از هرگونه آسیب احتمالی به دور باشد.

سایبان برقی برای پارکینگ

عدم سفارش سایبان برقی پارکینگ

اگر منزل شما پارکینگ سرپوشیده ندارد ممکن است خودروی شما دچار مشکلات مختلفی شود. آیا می دانید عدم سفارش سایبان برقی پارکینگ چه مشکلاتی را پیش می آورد؟

حتما برایتان پیش آمده که در روزهای تابستانی و گرم سال خودرو در فضای باز پارک شده باشد. پس از چند ساعت از شدت گرما امکان نشستن در ماشین وجود ندارد و حتی دست زدن به فرمان ماشین هم آسان نیست. به غیراذیت شدن افراد، رنگ بدنه خودرو نیز در معرض آفتاب شدید ممکن است از بین برود، در این صورت باید هزینه زیادی برای تعمیر خودرو بپردازید. اما اگر سایبان برقی پارکینگ داشتید هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتاد.

تصور کنید به تازگی خودروتان را شسته اید یا از کارواش برگشته اید، خودرو را داخل حیاط یا روبه روی درب ساختمان پارک کرده اید و ناگهان هوا بارانی می شود. پس از این اتفاق حتما خودروی شما دوباره نیاز به شستشو خواهد داشت. به علاوه با عدم سفارش سایبان برقی پارکینگ شما از خراب کاری های پرندگان در امان نخواهید بود.

سایبان برقی برای خودرو

انواع سایبان برقی پارکینگ

گفتیم که در سفارش سایبان برقی پارکینگ دست شما باز است زیرا انتخاب های بسیاری خواهید داشت. در این بخش چند نوع مهم از سایبان برقی های ماشین را نام می بریم تا به خوبی با  آن ها آشنا شوید.

سایبان برقی پارکینگ بازویی

سایبان های بازویی انتخاب مناسبی برای استفاده به عنوان سایبان برقی پارکینگ می باشند. زیرا فضای نسبتا خوبی را تحت پوشش خود قرار می دهند. این نوع سایبان ها به راحتی به قسمتی از دیوار حیاط یا پارکینگ نصب شده و ماشین زیر آن پارک می شود. می توانید این نوع سایبان برقی را در اندازه های مختلف سفارش دهید. البته خود سایبان بازویی انواع مختلفی دارد مانند سایبان بازویی دو طرفه که سایه بیشتری ایجاد کرده و به دیوار نصب نمی شود.

سایبان برقی پارکینگ و انواع آن

سقف متحرک یا پارکینگ که نوعی سایبان برقی محسوب می شود نیز از موارد قابل استفاده برای پارک کردن خودرو است. در این نوع دقیقا یک سقف بالای سر خودرو قرار می گیرد و مانند سایبان از آن نگهداری و محافظت خواهد کرد.

استفاده از سایبان حیاط برای خودرو

یکی از بهترین و به صرفه ترین انتخاب ها برای نگهداری خودرو، استفاده از سایبان های حیاط است. مانند سایبان بازویی که به آن اشاره کردیم. هر نوع سایبان برقی را می توانید در حیاط منزل نصب کرده و زیر سایه آن خودروهای خود را نیز پاک کنید. شما به جز پارک کردن خودرو می توانید زیر سایه آن از فضای حیاط لذت ببرید. پیشنهاد می شود حتما یک میز و صندلی زیر سایه قرار دهید و زمان استراحت را در حیاط بپردازید.

سایبان برقی سفارش برای پارکینگ

قیمت سایبان برقی پارکینگ

سفارش سایبان برقی پارکینگ و محاسبه قیمت نهایی آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. یعنی نمی توان گفت سایبان پارکینگ ها از سایبان های دیگر ارزان تر یا گران تر هستند. بلکه قیمت سایبان پارکینگ به نوع و اندازه سایبانی که انتخاب می کنید، همچنین به جنس پارچه و سازه سایبان بستگی خواهد داشت.

قیمت موتور و دیگر قطعات به کار رفته در سایابن برقی در قیمت کل آن بی تاثیر نیست.

و در آخر به قیمت تمام شده سایبان پارکینگ شما هزینه ای برای نصب نیز اضافه خواهد شد.

مقاومت سایبان برقی پارکینگ

اگر در هنگام سفارش سایبان برقی پارکینگ نسبت به مقاومت آن مردد شدید، باید این موضوع را بدانید که سایبان برقی ها به طور کلی خیلی مقاوم هستند. اما اگر بخواهیم مقاومت سایبان برقی پارکینگ را برای شما توصیف کنیم، باید بگوییم که سایبان پارکینگ از نظر استحکام و مقاومت طوری ساخته شده است که می تواند از خودرو شما در برابر باد، باران، تابش آفتاب، تگرگ و حتی سقوط اجسام مانند مصالح ساختمانی حفظ کند.

سایبان پارکینگ دارای پوشش یو پی وی سی می باشد که مقاومت بسیار بالایی در مقابل خوردگی و ضربه دارد.

کاربرد سایبان برقی پارکینگ

هستید و نمی دانید که چه نوع سایبانی  را تهیه و خریداری کنید حتماً در این مقاله با ما همراه باشید شما را با ویژگی انواع و اقسام سایبان و کاربرد سایبان برقی آشنا کرده و به شما در انتخاب سایبان مناسب کمک میکنیم .

هدف از خرید سایبان برقی پارکینگ چیست ؟

وقتی صحبت از خرید یک سایبان به میان می‌آید اولین چیزی که به ذهن ما می رسد نور شدید خورشید است ما در کشوری آفتابی و گرم زندگی می‌کنیم.

بنابراین نور خورشید و تابش مستقیم آن بر منازل مغازه‌ها حیاط ویلا ها و غیره یکی از معضلات همیشگی ما بوده است

البته در شهرهای نواحی شمالی کشور به جز تابش نور خورشید بارش باران های شدید و مداوم که تقریباً در نصف بیشتر فصول سال جاری می شود نیز معضل دیگری محسوب می‌شود

و هر حال تهیه و خرید سایبان برقی مناسب می‌تواند تا حدی آثار جانبی این معضلات را کمرنگ تر کرده .

انواع سایبان پارکینگ

سایفون را به طور کلی می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد :

۱- سایبان برقی

۲ – سایبان دستی

در مورد سایبان دستی که همان سایبان ساده و قدیمی خودمان می باشد نیازی به توضیح و تفصیل نیست اما سایبان برقی که در حال حاضر بیشتر مورد توجه قرار گرفته و طرفداران زیادی دارد.

منظور از سایبان برقی یک نوع سازه ساختمان می باشد

که جنس آن معمولاً از پارچه های ضخیم و یا فلزی است از این صاحب آنها برای حفاظت از شرایط آب و هوایی آفتابی برف و باران و تگرگ استفاده می شود همچنین در کنار نقش

محافظتی که دارد می توان از آن در جهت تبلیغات تجاری نیز استفاده کرد سایبان هایی که با پارچه پوشیده شدن نباید از پارچه هایی با کیفیت و ضخامت بسیار بالا برخوردارند و دارای طرح های متنوع می باشند .

این پارچه ها علاوه بر ضخامت بالا باید در برابر حرارت از خاصیت ضد شوره نیز برخوردار بوده و همچنین در برابر خوردگی و پوست گیری از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا بتوان سایبان از آن به بهترین شکل استفاده کرد .

انواع سایه بان برقی

سایبان های برقی در دو نوع ثابت و متحرک عرضه می شود سایبان های برقی که به شکل ثابت هستند معمولاً بر روی قاب های چوبی یا فلزی نصب شده که به صورت ثابت مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که این سایه بان ها توسط ابزار و یا جوشکار به زمین و یا دیوار کاملاً متصل شده‌اند امکان جابجایی و تغییر ندارند مگر اینکه دوباره به وسیله ابزار و امکانات از دیوار و زمین کاملاً جدا شود

و به جای دیگری منتقل شود که معمولاً به علت مقرون به صرفه نبودن و امکان ایجاد خسارت در محل نصب شده چنین کاری صورت نگرفته بنابراین از این نوع سایبان به صورت دائمی استفاده می شود.

و زمانی که این صاحب آن را نصب می کنند می دانند که هیچ وقت قصد تخریب و جابجایی آن را ندارند از مزیت‌های این نوع سایبان می‌توان به دوام بسیار بالا و استحکام آن در برابر انواع شرایط آب و هوایی اشاره کرد .

 

انواع سایبان برقی پارکینگ:

در مورد سایبان متحرک توضیح دادیم اما این نوع سایه بان خود در دو نوع تاشو و کشویی در بازار موجود می باشد .

  • سایبان برقی متحرک تاشو :کاربرد سایبان برقی

یکی از پرکاربردترین انواع سایبان در نوع خود می باشد به علت امکان تاشوندگی که دارد قابلیت استفاده در هر مکانی چه کوچک و چه بزرگ را داراست

اما کاربرد اصلی این نوع سایبان در استخرها و حیاط ها همچنین پارکینگ ها می باشد .

  • سایبان برقی متحرک کشویی پارکینگ:

این نوع سایه بان که به تازگی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد و امکان باز و بسته شدن به صورت عقب و جلو را دارد.

این صاحبان دارای موتور الکتریکی می باشد سهولت در باز و بسته کردن، مقرون به صرفه بودن از نظر هزینه های نگهداری، قابلیت جداسازی آسان از روی سقف و دیوار در شرایط نامساعد آب و هوایی و انعطاف پذیری بالا

از جمله مزایای این سایبان است .

  • سایه بان برقی پارکینگ :

همانطور که قبلا اشاره کردیم پارکینگ خودرو یکی از مکان هایی می باشد که نیازمند نصب سایبان بوده تا در طول مدت توقف ماشین‌ها در پارکینگ در صورت شرایط نامساعد آب و هوایی که قبلاً ذکر کردید

سایه بان برقی متحرک :

این نوع از سایه بان برقی که یک نوع نورگیر سقفی نیز خوانده می‌شود در مکان‌هایی مانند حیاط،پارکینگ.باغ واستخرو…

مورد استفاده فراوان قرار می‌گیرد این سایبان را می‌توان به شکل دستی و یا موتوری باز و بسته کرد از مزایای سایه بان می توان به امکان ایجاد تغییر زاویه برحسب سلیقه مشتری اشاره کرد .

از آسیب‌های احتمالی خودرو جلوگیری شده و صاحبان خودرو با خیال آسوده خودرو خود را در محل مورد نظر پارک کنند سایه بانی که برای مکان هایی اینچنینی ساخته و نصب می‌شوند

باید به گونه‌ای طراحی شده باشند که علاوه بر داشتن پوشش مناسب و مقاوم دردر محل خود

به استوار ترین و محکم ترین حالت ممکن نصب شود از طرفی نصب و بکارگیری یک سایبان برقی پارکینگ نیازمند یک موتور برای تبدیل توان الکتریکی به کار و حرکت دادن سایبان باشد

بنابراین موتور سایبان نیز باید در محفظه ایمن و پوشیده مورد حفاظت قرار بگیرد تا دچار صدمه نشود کاور های آلومینیومی مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های احتمالی به موتور سایبان برقی دارند .

مزایای استفاده از سایبان برقی برای پارکینگ خودروها

قطعاً استفاده از یک سایبان برای مناسب برای پارکینگ خودروها باعث افزایش امنیت خود را می گردد;

چرا که عوامل زیادی مانند تابش مستقیم طولانی مدت نور خورشید به روی خودرو که باعث افزایش و دما و حرارت داخل خودرو شده و در فصل تابستان واقعا تبدیل به یک معضل بزرگ می باشد

و یا بارش های شدید و طولانی مدت باران تگرگ و همچنین برف در مناطق سردسیر که باعث تخریب خودرو می گردد می تواند از عمر مفید خود را کم کرده .

نصب یک سایبان برقی مناسب می‌تواند محیط پارکینگ شما را کاملا امن و مطمئن کند و از طرفی آسایش و راحتی را برای شما به همراه داشته باشد.

امروزه برای صاحبان های برقی پارکینگ های جک های اتوماتیک نصب می شود که به واسطه آن می شود صاحب آن را به صورت متحرک نصب کرد.

یکی از مزیت‌های این جکها اتوماتیک قابلیت جمع شدن در شرایط عدم نیاز به سایبان پارکینگ می باشد.

این سایبان ها را می توان در نوع و مدل و در هر اندازه و عالی سفارش داد البته فراموش نکنید که ارتفاع و ابعاد سایبان برقی نقش پررنگی در قیمت تمام شده آن ایفا می‌کند .

جهت کسب اطلاعات جامع در این خصوص و همچنین کاربرد سایبان برقی و انواع سایبان ها به سایت سایبان غلامی مراجعه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *