بهترین پرده برقی برای خانه

انتخاب بهترین پرده برقی


انتخاب بهترین پرده نوع برقی برای خانه

سوالی که شاید در ذهن شما هم باشد، کدام مدل پرده برقی برای خانه ی من مناسب است؟ قطعا شما هم به دنبال خرید بهترین نوع پرده الکتریکی(برقی) هستید. برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، ابتدا باید انواع پرده های برقی را بشناسید و با خصوصیات و مزیت های هر یک آشنا شوید. در این پست ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید مناسب ترین پرده را برای خود تهیه کنید. اگر بعد از خواندن این پست باز هم راجع به خرید این محصول سوالاتی داشتید، با بخش مشاوره شرکت غلامی تماس بگیرید تا جواب سوالاتتان را بگیرید.

انواع پرده برقی را بشناسید

پرده های برقی را در دو دسته بندی بررسی خواهیم کرد.

1) دسته بندی بر اساس نوع باز و بسته شدن.

2) بسته بندی براساس مدل و ظاهر پرده

پرده برقی ها براساس نوع حرکت

برای انتخاب بهترین نوع پرده الکتریکی، انتخاب های بسیار متنوعی پیش روی شماست. ابتدا باید بدانید که برای کدام پنجره خانه قرار است پرده بخرید، سپس به این فکر کنید که دوست دارید پرده ی شما از چگونه باز و بسته شود!؟ چرا که پرده های برقی در دو مدل کنار رو و بالا رو وجود دارند. ما در سایبان غلامی به عنوان بهترین تولیدی پرده برقی این مدل‌ها را با بهترین کیفیت تولید می‌کنیم.

پرده برقی بالا رو

پرده های بالارو موتور توبولار دارند. پرده های رومن، کرکره، زبرا و سیلوئت از جمله پرده ایی هستند که به صورت عمودی باز و بسته می شوند. یکی از معایب این نوع از پرده ها خروج پرده از رگلاژ است. این موضوع را بیشتر در پرده های کرکره ای مشاهده خواهید کرد. اما از مزایای آن می توان به طول عمر بالای این نوع پرده های اشاره کرد زیرا عملکردی یکنواخت دارند.

پرده برقی کنار رو

اگر به پرده های کلاسیک علاقه دارید که به صورت افقی باز و بسته شوند باید بدانید خود این پرده های نیز به 4 دسته تقسیم می شوند: پرده هایی که به سمت راست جمع می شوند، پرده هایی که به سمت چپ جمع می شوند، پرده هایی که از وسط به دو طرف جمع می شوند و در آخر پرده هایی از کناره ها به سمت وسط جمع می شوند. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از این انواع را انتخاب نمایید.

مجصولات دیگر: خرید انواع سایبان برقی

بهترین نوع پرده برقی

معرفی انواع پرده های برقی

پرده برقی زبرا

اگر به دنبال بهترین نوع پرده الکتریکی یا برقی هستید، یکی از انتخاب شما می تواند پرده زبرا باشد. این پرده جزو پرطرفدارترین ها بوده و بیشتر مناسب فضای آشپزخانه می باشد. البته استفاده آن برای قسمت های دیگر خانه منعی ندارد و کاملا سلیقه ایست. این پرده کرکره ای و از نوع بالارو می باشد. پرده زبرا از دو لایه پارچه تور و لنین ساخته شده، راه راه به صورت موازی کنار هم قرار گرفته اند به صورت کرکره ای باز و بسته می شوند. این دو لایه بودن پرده زبرا باعث می شود بتوانید حالت سایه روشن به وجود بیاورید. یکی از مهم ترین مزایای زبرا امکان سایه روشن شدن و کنترل میزان نور می باشد. بدون اینکه پرده را جمع کنید با به کارگیری قابلیت رولی آن می توانید نور را تنظیم کنید. از این نوع پرده می توانید در فضاهای مسکونی، اداری و آموزشی استفاده کنید.

محصولات دیگر: خرید سایبان اتوماتیک

مزیت های پرده زبرا

طول عمر بالا

وزن نسبتا سبک

نصب آسان و سریع

کنترل میزان نور

موجود در طرح و رنگ های متنوع

سهولت در تمیز کردن پرده

داشتن ظاهری مدرن و شیک

بهترین نوع پرده برقی زبرا

معرفی پرده شید

اگر میخواهید بهترین نوع پرده الکتریکی را برای ساختمان هوشمند خود تهیه کنید، شید رول برقی به شما پیشنهاد می شود. این پرده از یک لایه پارچه تشکیل شده که دور یک محور می چرخد. امروزه برای طراحی دکوراسیون منزل های مدرن و هوشمند از این پرده استفاده می شود. اگر می خواهید تفاوت پرده شید با زبرا را بدانید باید بگوییم که پرده شید قابلیت سایه روشن را نداشته و برای کنترل ورود نور به داخل تنها باید آن را باز و بسته کنید. اما پرده های زبرا می توانستند بدون جمع شدن و کامل بسته شدن، دید به بیرون پنجره را فراهم کنند.

محصولات دیگر: خرید سایبان چتری

پرده شید چه مزیت های دارد؟

نصب آن نیز آسان و سریع است.

از تلف شدن انرژی جلوگیری می کند.

این پرده قابلیت شستشو دارد.

برای هر محیطی مناسب است.

پرده برقی دابل شید

یکی از انواع پرده های شید می باشد. این پرده از دو لایه یکی خیلی ضخیم و یکی نازک و شفاف تشکیل شده است. به این پرده، پرده روز و شب هم می گویند چرا که می توانید در روزها از لایه ضخیم آن استفاده کنید که هیچ نوری را وارد خانه نمی کند و در روزهایی که میخواهید نور از بیرون وارد خانه شود می توانید از لایه شفاف آن استفاده نمایید، که معمولا از لایه شفاف بیشتر در شب استفاده می شود.

خرید پرده برقی شید

پرده برقی کرکره ای فلزی

از دیگر پرده های بالا رو، پرده برقی کرکره ای فلزی می باشد. اگر دنبال طراحی دکوراسیون مدرن هستید، می توانید از این پرده استفاده کنید. مزیت های این پرده قابل شستشو بودن، قیمت ارزان و کنترل خوب نور می باشد.

آشنایی با پرده رومن

این پرده مناسب منازل کلاسیک و مدرن است، ظاهری بسیار ساده داشته و جنس آن پارچه ایست. رومن نیز از پرده های بالا رو می باشد که موقع بسته شدن پارچه با چین های منطمی به سمت بالا می رود و حرکت می کند. هر چه بیشتر پرده بالا می رود، تعداد چین های پارچه هم بیشتر می شود. از این پرده هم می توانید به صورت دستی استفاده کنید و هم با کنترل از راه دور.

از مزیت های پرده رومن باید به این موارد اشاره کنیم: دوام بالا، قابل تمیز کردن و شستشو و قابل استفاده در هر محیطی ( اداری، تجاری، مسکونی، رستوران و…)

بهترین پرده برقی رومن

  • پرده برقی پلیسه

از پرده برقی پلیسه هم می توانید به صورت برقی و هم دستی استفاده کنید. اگر میخواهید یک پرده با دوام و طول عمر بالا انتخاب کنید، پرده پلیسه انتخاب مناسبی می باشد. بین پرده های بالارو با دوام ترین هستند. این پرده نیز مانند پرده شید، مدل روز و شب دارد. پرده پلیسه روز و شب تز دو لایه پارچه ای و توری تشکیل شده که می توانید از قسمت پارچه ای آن برای جلوگیری از ورود نور و دید از بیرون و از بخش توری برای ورود ملایم نور استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *