سایبان مغازه

سایبان مغازه می تواند هم کمک به افزایش رفاه مشتریان شما کند، هم در نگهداری محصولات شما نقش مهمی داشته باشد و هم از ورود برف ، باران و یا حتی تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری کند، اما سایبان مغازه فقط برای این موارد نیست و شما می تواند با طراحی پارچه سایبان مغازه خود یک نوع تبلیغات را انجام دهید تا بیشتر مشتریان بتوانند شمارا ببینید.

سایبان مغازه به گونه ای طراحی شده است که با ایجاد سایه، کنترل دما را فراهم می کند؛ همچنین در روزهای بارانی و برفی از خیس شدن وسایل جلوی مغازه و شیشه ویترین مغازه و ایجاد خیسی و گل و لای در جلوی درب مغازه جلوگیری می نماید. علاوه بر مصارف کاربردی سایه بان فروشگاهی، نمای شیک و خاصی را به فروشگاه شما هدیه می دهد. سایبان غلامی انواع سایبان مغازه با کیفیتی ارائه می دهد که از فروشگاه شما در هنگام باران یا آفتاب سوزان تابستان، محافظت می کند.

سایه بان مغازه به هدف خشک نگه داشتن فضای جلوی مغازه ها و فروشگاه ها و همچنین جلوگیری از آفتاب سوختگی لوازم فروشگاه یا خراب شدن مواد غذایی چیده شده در پشت ویترین طراحی شده است و یکی از لوازم جانبی پرکاربرد و حیاتی برای فروشگاه ها به شمار می رود.

این روزها افراد بسیاری به دنبال خرید سایه بان مغازه هستند، چرا که سایبان برقی کاربردهای بسیار خوب و متنوعی داشته و مزایای آن باعث جلب توجه افراد زیادی شده است. اما تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که سایبان فروشگاه می تواند چه ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد تا به جذب مشتری کمک کند؟ آیا سایبان توانایی افزایش مشتری را دارد؟

سایبان مغازه چیست؟ معرفی و بررسی انواع سایه بان مغازه

خرید سایبان مغازه

پیش از خرید سایبان مغازه ابتدا باید ابعاد مدنظر خودتان را داشته باشید. سایبان فروشگاهی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند و شما باید اندازه عرض مغازه خودتان را محاسبه کنید تا بتوانید سایبان مناسب را سفارش دهید. البته اصلا جای نگرانی نیست زیرا شما برای خرید سایبان مغازه می توانید با کمپانی غلامی تماس بگیرید تا ما همان ابتدای کار راهنمایی های لازم را به شما بدهیم. در نهایت کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شوند و اقدام به نصب سایبان مغازه می کنند.

توجه داشته باشید که با سفارش سایبان مغازه از مجموعه غلامی، صفر تا صد تهیه و نصب سایبان فروشگاهی بر عهده ما خواهد بود. بنابراین با یک تماس می توانید سایه بان مغازه خودتان را از ما بخواهید. همچنین لازم است بگوییم که سایبان غلامی برای خدمات خود 5 سال گارانتی در نظر گرفته تا مشتریان از کیفیت خدمات این مجموعه اطمینان داشته باشند.سایبان مغازه چه مدل هایی دارد؟ انواع سایه بان فروشگاهی

سایبان مغازه چه مدل هایی دارد؟

یکی از ویژگی های خوب سایبان مغازه ها انواع متنوع آن هاست که در طرح و رنگ و ابعداد مختلفی وجود دارند و در هر مکانی به راحتی قابل نصب می باشند.

شما می توانید از بین انواع سایبان ها مدل مد نظر خود را برای مغازه تان انتخاب کنید، در ادامه چند نمونه از انواع سایبان فروشگاهی را نام برده و کاربرد هر یک را توضیح می دهیم.

سایبان مغازه مدل کالسکه ای:

سایبان مغازه مدل کالسکه ای از قدیمی تری نوع سایه بان است که در گذشته به صورت دستی بوده اما امروزه سایبان کالسکه ای برقی نیز موجود است. این نوع سایبان ها از لحاظ ظاهری باعث زیباتر شدن مغازه می شوند و حال و هوای قدیمی و کلاسیک به محیط مغازه می دهند. از ویژگی های دیگر آن می توان به  قابلیت نصب برای مغازه هایی که فضای کمی دارند، اشاره کرد زیرا در عرض و ارتفاع کمتر نیز قابل تولید هستند.

سایبان مغازه مدل کالسکه ای از قدیمی تری نوع سایه بان است که در گذشته به صورت دستی بوده اما امروزه سایبان کالسکه ای برقی نیز موجود است

سایبان مغازه مدل چتری:

برای خرید سایبان مغازه نتخاب های زیادی خواهید داشت یکی از آن ها سایبان چتری ها هستند که البته بیشتر در برخی از مکان ها مانند کافی شاپ و رستوران ها استفاده می شوند. زیرا این نوع سایبان در جلوی مغازه نصب نمی شود بلکه حالت آلاچیق داشته و برای مغازه هایی که میز و صندلی دارند بسیار مناسب است. مشتریان میتوانند زیر این سایبان ها نشسته و خوراکی هایشان را میل کنند.

سایبان مغازه مدل بازویی:

سایبان مغازه مدل بازویی فضای زیادی را اشغال کرده و طبیعتا سایه بزرگتری نیز ایجاد می کنند. قیمت این نوع سایبان ها به دلیل پیشرفته بودن و استفاده از اسکلت آلومینیومی کمی بیشتر از سایبان کالسکه ای می باشد. البته که ظاهری شیک و مدرن داشته و برای مغازه ها جنبه تبلیغاتی نیز دارند.

سایبان های بازویی خود نیز مدل های متنوعی دارند مانند سایبان بازویی دو طرفه، سایبان بازویی مدرن، سایبان بازویی کلاسیک و…

سایبان زنجیری نوعی سایبان بازویی است که در بازوهای آن، به جای سیم بکسل، زنجیر به کار رفته است و حرکت بازوها نرم و بی سر و صدا انجام می شود. بدین ترتیب افرادی که تاکنون از سایه بان مغازه زنجیری استفاده کرده اند، متوجه تغییرات آن نسبت به سایر سایبان ها شده اند. عدم سر و صدا و حرکت نرم این سایبان ها باعث شده تا در هر مکانی بتوان بدون هیچ گونه محدودیتی از این نوع سایه بان ها استفاده و در طول روز چندین بار بدون نگرانی، سایبان را باز و بسته کرد.

همانطور که پیش تر ذکرشد، سایبان زنجیری نوعی سایبان فنری بازویی محسوب می شود که در آن به جای بوکسل، از زنجیر استفاده شده و در مناطقی که در آن باد و طوفان زیاد است، مانند بخش شمالی ایران، مناطق کویری و… ایده آل و عالی می باشد.

دیگر مزایای سایبان مغازه مدل زنجیری امکان باز شدن بیشتر سایبان نسبت به مدل های سیم بکسلی است. هر چقدر مقدار بازشو سایه بان بیشتر شود، این امکان به وجود می آید که بتوان سایه وسیع تری را در محل مورد نظر ایجاد کرد. بدین ترتیب هنگامی که نیاز به پوشش سطح وسیع تری داشته باشید، می توانید از سایبان زنجیری استفاده نمایید. سایبان های بازویی زنجیری دارای زاویه قابل تنظیمی هستند که می توان آن را تنظیم کرد تا دقیقاً سطح مناسبی از سایه و محافظت را در هر بار استفاده ارائه دهد. همچنین به کارگیری تکنولوژی عالی و مواد بسیار بادوام در تولید سایبان بازویی زنجیری، آن را به یک سایبان استاندارد و یک لوازم جانبی مدرن و حرفه ای برای ارتقای سطح کیفیت و ارائه خدمات فروشگاه تبدیل می کند.

سایبان مغازه مدل بازویی فضای زیادی را اشغال کرده و طبیعتا سایه بزرگتری نیز ایجاد می کنند. قیمت این نوع سایبان ها به دلیل پیشرفته بودن و استفاده از اسکلت آلومینیومی کمی بیشتر از سایبان کالسکه ای می باشد. البته که ظاهری شیک و مدرن داشته و برای مغازه ها جنبه تبلیغاتی نیز دارند.

اکثر سایبان‌های مغازه زنجیری دارای بازوهای گاز و فنر در کناره‌ها هستند و به ‌صورت دستی یا برقی (به کمک موتور) کار می‌کنند و این امکان را می‌دهد تا کارایی کارآمد مطابق با نیازهای شما انجام شود. سایبان مغازه برقی زنجیری دارای موتور الکتریکی بوده تا عمل باز و بسته شدن را به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌دهد. سایبان دستی زنجیری فاقد موتور بوده و باز و بسته شدن آن نیاز به انرژی مکانیکی دستی دارد. دستی بودن این سایه بان ها باعث شده تا با قیمت بسیار مناسبی بتوان آنها را تهیه کرد.

سایبان غلامی این امکان را فراهم کرده است که به سفارش مشتری گرامی، طراحی و تولید سایبان زنجیری مغازه به صورت برقی و یا دستی صورت گیرد و در هر ابعادی که مد نظر مشتری است، سایبان با برترین متریال روز، ساخته و در سریع ترین زمان تحویل گردد تا با خیال آسوده از کیفیت محصول، در هر موقعیتی با هر اندازه و شرایطی، به راحتی نصب کرد.

سایبان های فروشگاهی بازویی زنجیری دارای زاویه قابل تنظیمی هستند که می توان آن را تنظیم کرد تا دقیقاً سطح مناسبی از سایه و محافظت را در هر بار استفاده ارائه دهد. همچنین به کارگیری تکنولوژی عالی و مواد بسیار بادوام در تولید سایبان بازویی زنجیری، آن را به یک سایبان استاندارد و یک لوازم جانبی مدرن و حرفه ای برای ارتقای سطح کیفیت و ارائه خدمات فروشگاه تبدیل می کند.

سایبان مغازه مدل فول باکس

سایبان مغازه فول باکس نوعی از سایبان فروشگاهی مدل بازویی فنری می‌باشد. در این مدل ، وقتی سایبان جمع می‌شود تمام پارچه و بازوها داخل یک محفظه قرار می گیرد و دلیل اصلی نام گذاری این مدل سایبان بازویی به نام سایبان فول باکس همین موضوع است.

بازوهای سایه بان فول باکس نیز به صورت زنجیری تولید می شود تا بیشترین کارایی را داشته باشد.

سایبان زنجیری فول باکس بصورت برقی و دستی قابل تولید است و با دهنه های بین 3 تا 5 متر و بازشوندگی 2.5 یا 3 متر تولید می گردد.  قابل ذکر است که در سایبان غلامی، ابعاد سفارشی، با توجه به خواسته مشتری گرامی قابل اجرا و تولید است و این از بابت محدودیتی وجود ندارد.

قیمت سایبان مغازه

یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سایبان مغازه زنجیری، بدون شک ابعاد سایه بان و متریال به کار رفته از جمله جنس پارچه، جنس بازوها و… است. به طور طبیعی، سایبان هایی که دارای ابعاد بزرگ تری هستند، نیاز به مواد و متریال زیاد و همچنین زمان بیشتری جهت ساخت دارند.

از دیگر عوامل، می توان به برقی یا دستی بودن سایبان زنجیری اشاره کرد که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت سایه بان خواهد داشت.  معمولا نوع دستی با قیمت مناسب تری تولید می شود اما با توجه به عملکرد بهتر سایبان زنجیری، استقبال از نوع برقی بسیار بیشتر از سایبان دستی است. در سایبان غلامی هزینه اضافه کردن موتور به سایبان ها چیزی حدود 3 میلیون تومان، برآورد می گردد.

در آخر، میزان بازشو سایبان از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سایه بان زنجیری است. سایبان هایی که بازشو بیشتری دارند به دلیل ساخته شدن با هزینه بیشتر، قیمت بالاتری نیز پیدا می کنند.

در سایبان غلامی، جهت شفافیت قیمت، قیمت سایبان بازویی بر حسب هر متر مربع حساب می شود که در حال حاضر، قیمت هر متر مربع بین 800 هزار تومان تا 2میلیون تومان است.

قیمت سایبان مغازه وابسطه به ابعاد سایه بان و متریال به کار رفته از جمله جنس پارچه، جنس بازوهاو... است

سایبان جلوی مغازه چه مزیتی دارد؟

اولین مزیت هر سایبان ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور خورشید همچنین بارش برف و باران است که باعث ایجاد آرامش هر کسی می شود. به جز محافظت از افراد، خرید سایبان جلوی مغازه برای کسانی که محصولات حساس به آفتاب یا بارندگی دارند نیز واجب است. مثل سوپرمارکت ها، میوه و سبزی فروشی ها، کتاب فروشی ها و حتی لباس فروشی ها زیرا نور آفتاب به مرور باعث از بین رفتن و خرابی این محصولات خواهد شد.

در صورت خرابی و نیاز به تعمیرات برای تعمیر سایبان برقی با ما در تماس باشید

نکته دیگر راجع به سایبان ها صرفه جویی در مصرف انرژی است. با وجود جلوگیری از تابش نور خورشید باعث می شود محیط مغازه کمتر گرم شده در نتیجه نیاز به استفاده از وسایل سرمایشی کمتر می شود.

سایبان مغازه از چه جنسی است؟

جنس پارچه سایبان مغازه از دو پارچه با کیفیت عالی و شناخته شده یعنی برزنت اسپانیایی و دیگری پارچه pvc کره ای به انتخاب مشتری استفاده می گردد. از این رو در مجموعه غلامی، کیفیت اولیت بوده و به جهت جلب رضایت مشتریان، از بهترین و با کیفیت ترین متریال برای ساخت انواع سایبان مغازه استفاده می شود.

این دو نوع پارچه، در حال حاضر مرغوب ترین پارچه ها در این صنعت هستند که سالیان سال، بدون کوچک ترین مشکل پاره شدن، نازک شدن و رنگ رفتگی برای شما کار می کنند. جنس پارچه سایبان های فروشگاهی همانطور که اعلام شد، از دو نوع برزنت اسپانیایی و پارچه pvc کره ای بوده که قیمت هر دو جنس، در هر متر مربع چیزی حدود 500 هزار تومان است.

تاثیر سایبان جلوی مغازه در جذب مشتری

همانطور که گفتیم یکی از مهترین مزایای خرید سایبان جلوی مغازه، جذب بیشتر مشتریان است، زیرا سایبان باعث زیبایی ظاهری و تاثیر در دکوراسیون خارجی مغازه دارد، به علاوه کاربرد خوبی برای محافظت از نور و بارندگی باعث می شود افراد بسیاری به زیر سایه بان مغازه شما پناه ببرند.

ممکن است برای خودتان پیش آمده باشد که در روز بارانی بدون چتر در خیابان بمانید و برای کمتر خیش شدن از زیر سایبان مغازه‌ها عبور کنید، همین کار باعث می شود توجهتان به ویترین مغازه ها بیشتر جلب شود. پس از این طریق نیز سایبان می تواند تاثیر خوبی روی فروش بیشتر داشته باشد.

موضوع دیگر قابلیت تبلیغات روی پارچه سایبان مغازه است، اگر شعار یا لوگوی خاصی دارید می توانید آن را روی سایبان چاپ کرده، این کار باعث جلب توجه بیشتر شده و یکی از روش های بازاریابی و تبلیغات است. رنگ و طرح سایبان نیز می تواند در جذابیت مغازه شما موثر باشد. برای بازاریابی و افزایش مشتری همیشه باید خلاق و متفاوت باشید، در خرید سایبان فروشگاهی می توانید رنگ متناسب با مغازه خود را سفارش دهید، روانشناسی رنگ ها را فراموش نکنید. به طور مثال اگر سایبان را برای رستوران خود می خواهید بهتر است از رنگ های قرمز برای پارچه سایبان استفاده کنید زیرا قرمز باعث افزایش اشتها خواهد شد.

با رعایت همین نکات ریز میتوانید در افزایش درآمد و فروش مغازه خود موثر عمل کنید. سایبان مغازه را دست کم نگیرید.

سایبان مغازه چه مزیتی دارد؟ بررسی مزایای سایه بان فروشگاهی

سایبان مغازه خودتون را با طرح دلخواه سفارش دهید

یکی از خدمات مجموعه غلامی برای شما، امکان چاپ تبلیغات روی سایبان فروشگاهی است، شما هنگام سفارش سایبان می توانید متن یا تصویر مورد نظر خود را به شرکت تولید کننده سایبان داده تا روی پارچه چاپ شود. مزیت این کار افزایش مشتری و جلب توجه آن ها می باشد همچنین تبلیغات روی سایبان مشمول هزینه اضافی و عوارض نخواهد شد. یعنی شما بدون اینکه هزینه اضافی بپردازید از سایبان مغازه خود به عنوان تبلیغات نیز استفاده کرده اید.

تولید سایبان مغازه، سفارش تولید انواع سایه بان فروشگاهی با قابلیت شخصی سازی ابعاد و رنگ

سفارش سایبان مغازه

برای سفارش و خرید سایبان مغازه می توانید با مجموعه غلامی تماس گرفته، این شرکت خدمات متعددی را برای شما به ارمغان می آورد یکی از این خدمات پخش عمده سایبان می باشد که به قیمت مناسب تری می توانید به تعداد عمده خرید کنید.

سایبان مغازه خود را در مدل، رنگ، اندازه و طرح مد نظر خود سفارش داده و سال ها سال از آن لذت ببرید. زیرا کیفیت سایبان ها بسیار بالا و جنس مقاومی داشته در برابر باد و بارندگی های شدید محکم هستند همچنین با تابش نور شدید آفتاب پارچه آن ها پوسیده نخواهد شد به همین دلیل سایبان ها طول عمر بالایی خواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *