سایبان کالسکه‌ ای چیست؟ مزایا و کاربرد آن

سایبان کالسکه ‌ای یکی از زیباترین انواع سایبان ها است که به خاطر ظاهر شیک، استحکام بالا و قیمت مناسب محبوبیت زیادی پیدا کرده است. امروزه اکثر مغازه‌ها از این سایبان در درب مغازه یا پنجره استفاده می‌کنند. این سازه علاوه  بر اینکه نمای زیبایی به ساختمان می‌بخشد کاربردهای دیگری نیز دارد که در این نوشته بیشتر به آن‌ می‌پردازیم. اگر قصد خرید این نوع سایبان را دارید  تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

سایبان کالسکه‌ ای چیست؟

سایبان کالسکه‌ ای که به سایبان کروک هم مشهور می‌باشد یکی از محبوب‌ترین سایبان های موجود در بازار است. این سازه حالت نیم دایره دارد و به همین دلیل سایه مناسبی را برای فروشگاه‌ها و مغازه‌ها فراهم می‌کند. معمولا  اسکلت به کار رفته در ساخت این سایبان از جنس فولاد است و به همین لیل از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار است. تنوع رنگ بندی این نوع سایبان  این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید با توجه به دکوراسیون مکان رنگ آن را انتخاب کنید.

سایبان کالسکه‌ ای چه روکشی دارد؟

یکی از اجزای سایبان کالسکه‌ ای، روکش آن است که در کیفیت و جذابیت این سازه بسیار تاثیرگذار است. پارچه‌های مختلفی برای روکش این سایبان استفاده می‌شود که هر کدام زیبایی خاصی به آن می‌بخشند. شرکت غلامی یکی از برترین تولیدکنندگان انواع سایبان ها می‌باشند. جهت انتخاب روکش می‌توانید از مشاوران این مجموعه کمک بگیرید.  در روکش های این سایبان معمولا از پارچه‌های ایرانی یا پارچه های پی وی سی کره ای (https://fashinza.com/fabric/comparison/pvc-fabric-analysis/ ) استفاده می‌شود. پارچه های کره ای دوام بیشتری دارند و باعث افزایش طول عمر این سازه می‌شود.

مشاهده محصولات دیگر: سایبان حیاط

روکشی سایبان کالسکه‌ ای

سایبان کالسکه ای چه مزایایی دارد؟

نصب سایبان کالسکه ای مزایای زیادی را به همراه دارد که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از مزایای این نوع سایبان ایجاد سایه مناسب برای مغازه‌ها است و از این رو می‌توان آن را به یکی از کاربردی ترین سایبان ها برای مغاره‌ها معرفی کرد.
  • سایبان کالسکه‌ ای دارای عرض و ارتفاع کمی هستند و به همین دلیل فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. مغازه‌هایی که فضای زیادی برای نصب سایبان ندارند می‌توانند به راحتی از این سازه استفاده کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
  • این سایبان کالسکه‌ ای ظاهر شیک و متفاوتی دارد که همین باعث زیبا کردن نمای بیرونی می‌شود. چادر کالسکه ای همانطور که از نامش هم مشخص است شبیه به کالسکه می‌باشد و به خاطر طراحی خاص می‌تواند هر فروشگاه و مغازه‌ای را به نقطه جذاب تبدیل کند. مطمئنا زیباسازی نمای محیط بیرونی در جلب نظر مشتریان و ترغیب آنها به بازدید از مغازه  و خرید بسیار تاثیرگذار است.
  • این سایبان علاوه بر اینکه سایه خوبی را برای درب یا پنجره مغازه‌ها ایجاد می‌کند یک روش مقرون به صرفه برای تبلیغات است. برای موفقیت در هر کسب و کاری تبلیغات  و برندینگ حرف اول را میزنند. شما می‌توانید نام تجاری خود را روی روکش این سازه چاپ کنید و از این طریق کسب و کار خود را تبلیغ نمایید.
  • یکی دیگر از مزیت‌های این نوع سایبان، قابلیت جمع شدن آن است. شما می‌توانید هر زمان که خواستید  آن را بیشتر باز کنید و در مواقعی که نیازی  ندارید آن را جمع نمایید.

یکی از نکات مهم که هنگام خرید این سازه باید به آن توجه کنید قیمت پایین آن است. با اینکه این سایبان کیفیت بالایی دارد ولی نسبت به سایر سایبان ها دوام کمتری دارد و طول عمر مفید آن سه الی چهار سال است. ولی با این حال افرادی که به دنبال یک سایبان شیک با قیمت ارزان  برای درب مغازه یا پنجره هستند این نوع سازه بهترین انتخاب خواهد بود‌.

همچنین بخوانید: سایبان چتری

سایبان کالسکه ای چه کاربردی دارد؟

همانطور که قبلا هم گفتیم سایبان کالسکه ای بسیار پرکاربرد است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

  1. سایبان کالسکه ای برای تبلیغات

امکان چاپ نام  و نشان تجاری روی این نوع سایبان باعث محبوبیت بیشتر آن در بین صاحبان کسب و کارها و شرکت‌ها شده است. شما با نصب سایبان کالسکه‌ای و درج تبلیغ روی آن  می‌توانید کسب و کار خود را به افرادی که در حال عبور از آن منطقه هستند معرفی کنید.

  1. سایبان کالسکه ای برای مغازه

سایبان کالسکه‌ ای به خاطر ظاهر کلاسیکی که دارند مورد توجه بسیاری از کسب و کارها قرار گرفته‌اند. از این رو بسیاری از گل فروش ها، کافی شاپ ها، اکسسوری فروشی ها، طلا فروشی ها و غیره از این  سایبان مغازه استفاده می‌کنند.

  1. سایبان کالسکه ای برای پنجره

از این نوع سایبان کالسکه‌ ای می‌توان برای محافظت از پنجره استفاده کرد. با نصب این سازه روی پنجره از آسیب‌های ناشی از تابش مستقیم نور خورشید و نفوذ آب و رطوبت به ساختمان در امان خواهید بود، این سایبان همانند باران گیر عمل می کند.

  1. سایبان کالسکه ای برای درب

از این سایبان می‌توان برای محافظت از درب ورودی ساختمان استفاده کرد.

سایبان کالسکه ای چه کاربردی دارد؟

🟢 از ما بخواهید: سایبان برقی با قیمت مناسب و کیفیت بالا

قیمت سایبان کالسکه‌ ای به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سایبان کالسکه ای به عوامل مختلف بستگی دارد که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع اسکلت سایبان کالسکه‌ ای

در ساخت این نوع سایبان ها از اسکلت فولادی یا آلومینیومی استفاده می‌شود. اسکلت های فولادی به خاطر استحکام و دوام بیشتر نسبت به اسکلت آلومینیوم قیمت بالاتری دارند.

  • نوع پارچه استفاده شده در روکش سایبان کالسکه‌ ای

همانطور که گفتیم پارچه‌های مختلفی در روکش‌های این نوع سازه استفاده می‌شود.  کیفیت بالای پارچه به کار رفته در  قیمت نهایی محصول تاثیرگذار خواهد بود.

  • ابعاد و سایز سایبان کالسکه‌ ای

سایبان کالسکه‌ای در ابعاد و سایزهای مختلفی تولید می‌شود. هرچقدر ابعاد این سازه بزرگتر باشد در تولید آن از متریال بیشتری استفاده می‌شود که درنتیجه باعث افزایش این محصول می‌گردد.

  • هزینه نصب سایبان کالسکه‌ ای

محل قرار گیری و نصب یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت این نوع سایبان است‌. اگر محل نصب سایبان در ارتفاع باشد و سختی کار بیشتری داشته باشد مطمئنا باید هزینه بیشتری را بابت نصب آن بپردازید.

نحوه سفارش سایبان کالسکه‌ ای

اگر قصد خرید سایبان کالسکه ای را دارید میتوانید باکیفیت‌ترین نوع این سازه را از شرکت غلامی خریداری کنید. جهت ثبت سفارش کافیست از طریق راه‌های ارتباطی با این مجموعه تماس بگیرید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان شما را در انتخاب سایبان مناسب راهنمایی کنند. بعد از ثبت سفارش متخصصان سایبان غلامی به محل مورد نظر اعزام می‌شوند تا اندازه گیری های لازم را انجام دهند. سپس مراحل ساخت آن شروع و بعد از آماده سازی در محل مورد نظر نصب می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *